וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: לוקאס גאושו יוכל לעבור בבקרה גם אחרי סגירת החלון

3.9.2017 / 15:36

השחרור הבינלאומי של הברזילאי הגיע לפני כחודש, והוא שחקן חופשי שיכול לחתום כעת בכל קבוצה. החלוץ זועם ודורש לקבל מיידית פרמיות עבור שני ניצחונות ליגה בהם לא נטל חלק

גל אלברמן שחקן מכבי חיפה לפני לוקאס גאושו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אמור לשחק במשחק הקרוב. לוקאס גאושו/אדריאן הרבשטיין

החלוץ הברזילאי של בני סכנין, לוקאס גאושו, יוכל לעבור בבקרת התקציבים גם אחרי יום שלישי, למרות שאז ייסגר חלון ההעברות בליגת העל. לוואלה! ספורט נודע שבסכנין קיבלו כבר לפני כחודש את השחרור הבינלאומי של השחקן, ולמעשה הוא נחשב לשחקן חופשי שאינו תחת חוזה ולכן עד סוף חודש ינואר יכול לחתום בכל קבוצה ללא קשר למועדי חלון ההעברות.

עם זאת, השחקן כועס מאוד על כך שעד כה לא עבר בבקרה, כשאחת הסיבות לכך היא שחתם על חוזה שמבוסס בחלקו על נקודות והשחקן למעשה מפסיד כסף משכרו. כך למשל, דורש גאושו כ-1,800 דולר תמורת שש הנקודות שצברה הקבוצה עד כה בליגה. גאושו טוען שהסכים לחוזה, בין היתר בשל האמונה שהקבוצה תשיג מספיק נקודות בעזרתו, וכעת הוא נפגע בשכרו.

ההנהלה הבטיחה לצוות המקצועי שהשחקן יעמוד לרשותם כבר במשחק הקרוב. במקביל, בקבוצה ממשיכים לנסות לחזק את הסגל בשני שחקנים זרים.

דובר בני סכנין מונדר חלאיילה מסר בתגובה: "טרם שולמה המשכורת הראשונה של אוגוסט אשר מועד תשלומה הינו 10 בספטמבר, כך שטענות אלו חסרות רקע".

עוד בנושא

אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים: "המועדון יקר לליבי"
מכבי פתח תקוה הבהירה לבאר שבע: סעיף השחרור של מלמד לא תקף
יונתן כהן האריך חוזהו והושאל לבני יהודה: "יוצא לשנת התחשלות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully