וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב וארקיע חתמו על הסכם חסות, הקשר בני טרידובסקי חזר לקבוצה

אחרי שניהלו משא ומתן עם מספר חברות, האדומים בחרו בחברת התיירות, שתשלם לה מיליון שקל לעונה בשנתיים הקרובות, עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר הצעיר (19) ששיחק בעונה שעברה באקדמיית נוער באנגליה, חתם לארבע שנים

בני טרידובסקי הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
חוזר לשורות האדומים. טרידובסקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על החתמת הקשר בני טרידובסקי לארבע שנים. השחקן גדל בקבוצה ושיחק באקדמיית נוער באנגליה בעונה שעברה. סוכנו אדם קידן אמר לאחר החתימה: "הפועל תל אביב מחזירה אליה את אחד השחקנים הכי מבטיחים בארץ לגילו. אני מאחל לו המון הצלחה במועדון".

בקבוצה גם הודיעו היום כי חברת התעופה והתיירות 'ארקיע' תשמש כנותנת החסות הראשית של האדומים. כחלק מתהליך הבנייה המחודשת של המועדון, שעבר פירוק וירד לליגה הלאומית, בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן נותני חסות פוטנציאליים. בסופו של דבר, נבחרה 'ארקיע' כנותנת החסות הראשית. החברה תשלם להפועל תל אביב, במסגרת ההסכם, מיליון שקל לעונה בשנתיים הקרובות עם אופציה לשנתיים נוספות.

מנכ"ל 'ארקיע', עוז ברלוביץ', אמר לאחר החתימה בין הצדדים: "אנו גאים להיות חלק ממועדון הפועל תל אביב ומאמינים בבעלי הקבוצה, בהנהלתה החדשה ובשחקנים. הסכם החסות משקף חיבור טבעי בין שני מותגים ישראליים ותיקים הנמצאים בתנופת צמיחה והתחדשות".

בעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, אמר על שיתוף הפעולה: "אנו רואים בהצטרפות של חברת ארקיע להפועל תל אביב, מהלך מבורך בדרך שהתחלנו בינואר האחרון. המטרה היא כמובן להחזיר את המועדון לימיו הגדולים ושיתוף פעולה עם גוף כה מוכר ומוערך בישראל הוא צעד חשוב בדרך שלנו ואנו צופים שיתוף פעולה ארוך טווח בין שני הגופים".

עוד בנושא

לאומית: הפועל ראשון לציון והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1
מכבי פתח תקוה הבהירה לבאר שבע: סעיף השחרור של מלמד לא תקף
אלי כהן מונה ליועץ המקצועי של בית"ר ירושלים: "המועדון יקר לליבי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully