וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - ליטא: גרג פופוביץ' בהיכל, צפו בעיתונאי הליטאי שנתקע במעלית שבת

2.9.2017 / 21:10

מאמנה של נבחרת ארצות הברית וסן אנטוניו הגיע לצפות בעוזרו בספרס, אטורה מסינה. עיתונאי ליטאי שהגיע לסקר את המשחקים נתקל בפעם הראשונה בחייו במעלית שבת בבית המלון

אוהדת נבחרת ליטא לפני המשחק נגד ישראל. ברני ארדוב
יכניסו צבע. אוהדת נבחרת ליטא/ברני ארדוב

נבחרת ישראל תארח הערב (שבת) את ליטא למשחק קשה במסגרת המחזור השני של בית ב' של היורובאסקט. השחקנים בכחול-לבן מגיעים אחרי תבוסה כואבת 69:48 לאיטליה במחזור הראשון, וינסו להיעזר באווירה הביתית נגד אחת מהנבחרות החזקות בטורניר. הליטאים פתחו את הטורניר ברגל שמאל גם כן והפסידו לגאורגיה 79:77 וניצחון הערב חשוב להם לא פחות. הם יקוו לקבל תמיכה מהאוהדים המשולהבים שעשו את כל הדרך מליטא והגיעו במספרים יפים מאוד במטרה לדחוף את הנבחרת, שהגיעה בטורניר האחרון עד לגמר אך הפסידה לספרד, עד הסוף.

21:22: בסיום הרבע הראשון ייערך טקס הוקרה ליניב גרין, שיאן ההופעות של נבחרת ישראל בכל הזמנים, ועידו קוז'יקרו. נכון לעכשיו כ-6,000 צופים באולם.

21:10: כ-3,500 צופים ביד אליהו בינתיים, הקהל זורם פנימה. דומיננטיות גדולה של הליטאים ביציעים.

20:52: הצופים הליטאים גודשים את שער 11 עם 12 תופים שכבר עשו צבע במשחק הראשון נגד גיאורגיה. כ-700 ליטאים אמורים לדחוף את הנבחרת של דאיניוס אדומייטיס.

20:46: שחקני שתי הנבחרות עלו לחימום, ישראל תשחק היום כקבוצת הבית במדים הלבנים. ליטא בירוק.

אוהדי נבחרת ישראל לפני המשחק נגד ליטא. ברני ארדוב
גם אוהדי נבחרת ישראל כבר באולם/ברני ארדוב

20:30: בעקבות התוצאות בבית הישראלי, הפסד של נבחרת ישראל הערב לליטא לא יפגע בסיכוייה להעפיל לשלב הבא, והיא עדיין תהיה תלויה בעצמה. למעשה, גם אם ישראל תפסיד ביום ראשון נגד גרמניה היא לא תאבד סיכוי, אך אז כבר לא תהיה תלויה בעצמה.

20:15: עם סיום הניצחון של איטליה 66:78 על אוקראינה מפנים האוהדים את האולם, ורק בעוד כרבע שעה תתחיל כניסת אוהדים למשחק של ישראל.

19:40: מאמן סן אנטוניו ספרס ונבחרת ארצות הברית, גרג פופוביץ', נצפה ביד אליהו במשחק בין איטליה לאוקראינה. פופוביץ' הגיע כאורח של עוזרו בסן אנטוניו ומאמן נבחרת איטליה, אטורה מסינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' יורובאסקט 2017. ברני ארדוב
הקואץ' ביד אליהו. גרג פופוביץ'/ברני ארדוב

צפו בעיתונאי ליטאי שנתקל בפעם הראשונה בחייו במושג מעלית שבת ורצה להראות לצופים מה עבר עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully