וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט 2017: נבחרת ישראל הפסידה 88:73 לנבחרת ליטא

ישראל נחלה עוד מפלה באליפות אירופה כשהפסידה לליטאים החזקים ביד אליהו. הנבחרת של אדלשטיין שוב התפרקה ברבע השלישי מול האורחים, ששלטו מתחת לסלים וכבר הוליכו ב-23 הפרש. האוול הצטיין

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי התבוסה הקשה לאיטליה, נבחרת ישראל התייצבה הערב (שבת) מול יד אליהו מלא לחלוטין למשחקה השני ביורובאסקט אותו היא מארחת, אך נכנעה 88:73 לנבחרת ליטא החזקה. השחקנים בכחול-לבן של ארז אדלשטיין עוד היו במשחק במחצית השנייה, אך הליטאים לחצו על הגז ברבע השלישי ומשם לנבחרת כבר לא היה סיכוי לחזור.

גל מקל וליאור אליהו סיפקו רבע ראשון מצוין, אותו ישראל סיימה ביתרון 19:23. את הרבע השני הליטאים פתחו טוב יותר, אך ריצ'רד האוול להט והוריד את הנבחרת להפסקה עם פיגור מינימלי בלבד של 38:37. ברבע השלישי, בדומה למשחק נגד איטליה, הגיעה המפלה: הליטאים סיפקו תצוגה התקפית אדירה של 33 נקודות אל מול 14 בלבד של ישראל, ועלו ליתרון דו ספרתי. אם זה לא הספיק, אדאס יושקביצ'וס סיים את הרבע עם שלשה מדהימה מיותר מחצי מגרש וקבע 51:71 לליטאים. הנבחרת ניסתה לחזור ברבע האחרון עם עומרי כספי וריצ'רד הוואל, אבל זה היה מאוחר מדי מבחינתה והליטאים לא התכוונו לתת למשחק הזה לברוח וניצחו 73:88.

במשחק הבא, ישראל תפגוש מחר (ראשון) את נבחרת גרמניה של דניס שרודר המרשים במשחק קריטי. אם הכחולים-לבנים יפסידו, המשמעות היא שהם לא יהיו תלוים בעצמם לאחר מכן.

קלעו לישראל: ריצ'רד האוול 20, גל מקל 18, עומרי כספי 15, ליאור אליהו 9, בר טימור 3, עידן זלמנסון, יוגב אוחיון, שון דאוסון וגיא פניני עם 2, אלישי כדיר, עוז בלייזר ויותם הלפרין שותפו אך לא קלעו.

קלעו לליטא: אדגראס אולאנובס 18, מינדאוגאס קוזמינסקאס 16, ארתוראס גודאיטיס 16, יונאס ולנצ'יונאס 11 (10 ריבאונדים), יונאס מאצ'יוליס 8, דונאטס מוטיונאס 6, אדאס יושקביצ'וס 6, מנטאס קלנייטיס 4, מרטינס גצ'ביצ'יוס 3.

אוהד נבחרת ליטא/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

אולם יד אליהו מלא לחלוטין. נבחרת ישראל פתחה עם: גל מקל, שון דאוסון, עומרי כספי, ליאור אליהו וריצ'רד האוול. גל מקל קלע את הנקודות הראשונות במשחק והעלה את ישראל ל-0:2. הנבחרת פתחה טוב יותר. ליאור אליהו מצא את ריצ'רד האוול שהעלה ל-2:6. הליטאים התחילו להפעיל את הנשק החזק שלהם - יונאס ולנצ'יונאס, אבל דווקא ליאור אליהו עם 4 נקודות רצופות העלה את ישראל ל-7:10. מינדאוגאס קוזמינסקאס העביר את היתרון לליטאים וקבע 12:13, אך גל מקל הגיב עם שלשה ישראלית ראשונה אחרי 42 דקות, והחזיר את היתרון לישראל - 13:15. שלשה של עומרי כספי העלתה את הנבחרת ל-17:21, דקה לסיום הרבע הראשון. בסיום הרבע 19:23 לנבחרת ישראל, שפתחה טוב.

רבע 2:

הליטאים פתחו טוב יותר וארתוראס גודאיטיס איזן ל-23:23. אדגראס אולאנובס העלה את הליטאים ל-23:28, ובמהלך הבא הליטאים מצאו עצמם כבר בריצת 0:11 מתחילת הרבע. ריצ'רד האוול קלע את הנקודות הראשונות של הכחולים-לבנים ברבע השני אחרי כמעט חמש דקות והוריד ל-30:25. מנטאס קלנייטיס העלה את הליטאים ל-29:38 וגרם לארז אדלשטיין לקחת פסק זמן. 4 נקודות רצופות של ריצ'רד האוול הורידו את הפרש וקבעו 38:33. האוול המשיך ללהוט, וריבאונד הגנה שלו הגיע לליאור אליהו, שמצא את שון דאוסון שהוריד ל-3 בלבד: 38:35. עומרי כספי נשלח לקו וקלע פעמיים כדי לקבוע את תוצאת ההפסקה - 37:38 לנבחרת ליטא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל, עומרי כספי מימין. ברני ארדוב
מאכזב. שחקני נבחרת ישראל/ברני ארדוב

רבע 3:

הליטאים פתחו עם ריצת 2:8 והמשיכו לשלוט בצבע בעוד הישראלים המשיכו להחטיא. יונאס מאצ'יוליס העלה את הליטאים ליתרון דו ספרתי ראשון וקבע 39:50. נבחרת ישראל לא הצליחה להסתדר הגנתית, והליטאים המשיכו לרוץ וברחו לכחולים-לבנים. שלשה מדהימה של אדאס יושקביצ'וס מיותר מחצי מגרש קבעה את תוצאת הרבע: 51:71 לליטאים, וזה מתחיל להזכיר את המשחק נגד איטליה.

רבע 4:

הנבחרת ניסתה לחזור למשחק עם מהלכים נאים של ריצ'רד האוול ועומרי כספי, אך בכל פעם שזה קרה הליטאים הצליחו להשיג נקודות בעיקר בעזרתו של האיש הגדול בצבע, יונאס ולנצ'יונאס. בסופו של דבר הליטאים ניצחו די בקלילות 73:88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully