וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בג'ודו: פיטר פלצ'וק הודח בשמינית הגמר

אחרי ניצחונות מרשימים מול יריבים מטורקיה ואוזבקיסטן, הג'ודוקא נכנע בווזארי למיכאל קורל ההולנדי המדורג ראשון במשקל של עד 100 קילוגרמים. בכך תמה דרכם של הישראלים בבודפשט

פיטר פלצ'וק ג'ודו המשחקים האירופים באקו 2015. הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
נעצר רק בשמינית הגמר. פיטר פלצ'וק/מערכת וואלה! NEWS, הוועד האולימפי בישראל

אליפות אירופה בג'ודו נכנסה היום (שישי) ליומה השישי ואחרי ההדחות של לינדה בולדר וירדן מאירסון אתמול, פיטר פלצ'וק הנציג האחרון שייצג את ישראל במשקל של עד 100 קילוגרמים, הצליח להעפיל עד לשמינית הגמר שם הודח על ידי המדורג ראשון מיכאל קורל ההולנדי. פלצ'וק קיבל הגרלה קשה ופגש יריב חזק מאוד שיזם מהתחלה וניצח בצדק עם ווזארי מרשים אחרי קצת יותר משתי דקות בקרב. פלצ'וק, בעידודו של סמדג'ה מאמנו ניסה לעשות משהו וכמעט הפיל את ההולנדי בשניות האחרונות, אך זה הצליח לעמוד ולהשיג ניצחון די צפוי מבחינתו.


לפני כן: פלצ'וק ניצח את עלי ארדואן הטורקי עם איפון בסיבוב הראשון והגיע כאנדרדוג לקרב בסיבוב השני מול שראלי יוראייב האוזבקי, אך השיג ניצחון דרמטי. פלצ'וק היה פאסיבי בזמן החוקי של הקרב והגיע לניקוד הזהב עם שתי אזהרות בחובו - משמע אזהרה נוספת והוא מפסיד. אולם, דקה וחצי בתוך ניקוד הזהב פלצ'וק הצליח להטיל את יריבו עם ווזארי מרשים והשיג ניצחון דרמטי בקרב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully