וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - ליטא: כספי ערך אימון מלא וישחק, "צריכים לחזור למי שאנחנו"

1.9.2017 / 22:00

קפטן נבחרת ישראל התאושש מהפציעה ויעמוד לרשות אדלשטיין במשחק השני של הטורניר (שבת, 21:30, ספורט 5). המאמן דרוך: "נצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח, צריך להופיע על המגרש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי התבוסה הקשה לאיטליה, תעלה מחר (שבת) נבחרת ישראל למשחקה השני ביורובאסקט בתל אביב, כאשר תפגוש את נבחרת ליטא (21:30, שידור ישיר בספורט 5). הנבחרת של ארז אדלשטיין ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המפגש, זאת לאחר שוויתרה על אימון הבוקר, אותו בחרו לעשות רק גרמניה וגיאורגיה (שלא התאמנו בערב).

סימן השאלה הגדול לפני האימון נגע לכשירותו של עומרי כספי, שנפצע בשריר ברגל במהלך הרבע השלישי נגד איטליה, אך הקפטן ערך אימון מלא ויעמוד לרשותו של אדלשטיין.

בישראל יודעים כי הפסד לליטא יהפוך את משימת עליית השלב לקשה ביותר, אך גם בשל ההפסד הליטאי לגיאורגיה במשחק הפתיחה שלהם באליפות, וגם בשל היתרון האיכותי של הנבחרת המזרח אירופאית, המשימה ממש לא תהיה פשוטה. בישראל תרגלו במהלך משחקי ההכנה התמודדות עם שחקני פנים גדולים ופיזיים כמו יונאס ולנצ'יונאס, ויקוו כי בניגוד למה שקרה נגד איטליה, הפעם יוכלו לעמוד במשימה ולהוציא לפועל את מה שתורגל. ארז אדלשטיין צפוי להרחיב את הרוטציה שלו משמעותית ולהשתמש גם בעוז בלייזר, בר טימור ועידן זלמנסון.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
כספי כשיר וישחק/יוסי ציפקיס

"זה טורניר שמשחק רודף משחק. זו לא קלישאה שהיום הראשון לא דומה לשני ולא לשלישי", אמר ארז אדלשטיין בסיום האימון, "אנחנו יודעים את זה כבר כמה שנים. אנחנו צריכים לחזור לדרך שהיינו עד היום, זה יותר קל ממה שחושבים, לא שיחקנו בדרך שאנחנו משחקים מתחילת הקיץ הזה, לא שיחקנו בדרך הזאת וכשאנחנו לא משחקים בדרך הזאת אין לנו סיכוי לנצח. נצטרך להיות בשיאנו כדי לעשות את זה, זה מה שיפה בספורט, ברור שהם פייבוריטים. אמרתי את זה בתחילת הקיץ, לי הדרך חשובה, אם לא נשחק טוב אין לנו שום סיכוי, ולא שיחקנו טוב".

המאמן נשאל על האפשרות להפתיע את הליטאים שלא שיחקו נגד ישראל מאז 2003: "אני לא יודע אם ברמה הזאת היכרות עם הקבוצה זה הפקטור. ברמה הזאת ההרגלים ביומיום, הרמה שאתה משחק בה כל השנה, האינטנסיביות זה מה שחשוב, לא היה דבר שהאיטלקים עשו ולא ידענו, בסופו של דבר צריך להופיע על המגרש".

כספי אמר: "אני בסדר, אין סיכוי שלא אשחק, האימון היה יחסית קל, אבל עשיתי אימון מלא. יש הרבה מסקנות להסיק מהמשחק הראשון, אחד הדברים הבולטים שיצאנו מהשיטה שאנחנו רצים כבר כמה שנים, ואנחנו צריכים לחזור מי שאנחנו, שהכדור זז, הוא נכנס פנימה והחוצה, להגיע לזריקות טובות, ארז קורא לזה לרקוד על המגרש. לא חושב שלא שיחקנו נגד ליטא הרבה שנים זה משמעותי, גם נגד סלובניה לא שיחקתי אף פעם עד לפני שבועיים. ליטא הפייבוריטים לפני הטורניר להיות הכי טובים בבית, נצטרך להרים את המשחק שלנו כדי להגיע לרמה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו. יוסי ציפקיס
חייבים להשתפר בדחיפות. אליהו/יוסי ציפקיס
מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
איך מתמודדים עם ליטא? אדלשטיין/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
הלפרין באימון/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
עוד הזדמנות לאוחיון והחברים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully