וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר הודיע על פרישה: "שמח לסיים את הקריירה כאלוף"

הסנטר שכיכב במשך שנים ארוכות ב-NBA וזכה בליגת העל בעונה שעברה עם הפועל ירושלים החליט לתלות את הנעליים: "הקבוצה, המאמן ואני לא מצאנו תפקיד שיאפשר לי להמשיך לתרום כרצוני"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

בווידיאו: חגיגות האליפות של הפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר, כוכב ה-NBA לשעבר ושחקן הפועל ירושלים בעונה החולפת, הודיע הערב (שישי) על פרישה מכדורסל.

בהודעה שפרסם סטודמאייר בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב: "כשהחלטתי בקיץ שעבר לעזוב את ה-NBA ולהצטרף להפועל ירושלים, הכוונות שלי היו לעזור לקבוצה הזו, מהעיר הקדושה, לזכות באליפות הראשונה שלי והשנייה בתולדות המועדון.

אני גאה מאוד בכך שלא רק שהשגנו את המטרה הזו, אלא שההישג הזה גם היה השיא של העונה הטובה בהיסטוריה של המועדון כנראה. הגענו לכל שלושת הגמרים המקומיים, ניצחנו בשניים מתוכם והופענו בחצי גמר היורוקאפ. נבחרתי ל-MVP של משחק האולסטאר והיינו במרחק משחק אחד מהגמר האירופי. זו באמת הייתה עונה בלתי נשכחת.

זה היה מסע נהדר עבורי ועבור המשפחה שלי. נהנינו מהעיר, מהאנשים, מהמקומות הקדושים וכמובן מהאוהדים של הפועל. רציתי לחזור לעוד עונה, אבל הקבוצה, המאמן ואני לא יכולנו למצוא תפקיד בו ארגיש שאני באמת יכול לתרום כרצוני, בדרך בה התרגלתי לשחק כל השנים. אני מרגיש שעכשיו זה הזמן שלי לחזור לתפקיד בעל המניות ולעזור לקבוצה להשתפר עוד יותר אפילו.

אני רוצה להודות להפועל ירושלים, לנשיא אורי אלון ולכל הארגון על שנתנו לי את ההזדמנות לפרוש כאלוף ולעשות את זה בעיר הקדושה מכולן הפך את הכל למיוחד עוד יותר. אני מאחל לחברים לקבוצה, לחברים ולאוהדים עוד עונה נהדרת. יאללה הפועל".

סטודמאייר בן ה-34 נבחר במקום התשיעי בדראפט 2002 על ידי פיניקס, במדיה כיכב בשמונה העונות הראשונות בקריירה ויצר שיתוף פעולה מרהיב על המגרש עם סטיב נאש, תחת ניצוחו של מייק ד'אנתוני. ב-2010 הוא חתם על חוזה גדול בניו יורק, אך לאחר כמה שנים מוצלחות החל להיפצע ולבסוף עבר לדאלאס ולמיאמי, לפני שנפלט מה-NBA ומצא עצמו בירושלים, שם הוא משמש גם כאחד הבעלים. מלבד האליפות בישראל והזכייה בגביע ווינר, סטודמאייר רשם לאורך הקריירה שש הופעות באולסטאר ה-NBA, נבחר ב-2007 לחמישייה הראשונה ועוד ארבע פעמים לחמישייה השנייה והיה רוקי העונה ב-2003. עם הנבחרת האמריקאית יש לו מדליית ארד מאולימפיאדת אתונה 2004

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
סטודמאייר חוגג אליפות/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully