וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מתח שריר וייבדק, ארז אדלשטיין הודה: "קיבלנו שיעור"

31.8.2017 / 23:17

נבחרת ישראל הובסה 69:48 על ידי איטליה ביד אליהו, הקפטן ייבדק: "ברור שלא כך רצינו להתחיל". ארז אדלשטיין: "לא הלך, החטאנו לייאפים ומצבים קלים. ראיתי שהשחקנים רוצים והרגשתי שהם איתי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) את יורובאסקט 2017 בצורה אומללה מאוד: הנבחרת של ארז אדלשטיין הובסה 69:48 על ידי איטליה במשחק חלש מאוד, אחרי שלא קלעה סל שדה לאורך כל הרבע הרביעי. עומרי כספי, שקלע 18 נקודות, מתח שריר במחצית השנייה וייבדק.

עוד בנושא:
איטליה הביסה 48:69 את ישראל

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל מול ניקולו מלי שחקן נבחרת איטליה. ברני ארדוב
ערב די אומלל. כספי/ברני ארדוב

הקפטן עומרי כספי אמר בסיום: "בטח שלא כך רצינו להתחיל. ידענו שהם קבוצת הגנה טובה ונצטרך לקלוע 70-80 נקודות, אבל הם עשו עצירות במחצית השנייה ונצטרך ללמוד מזה. הם הוציאו אותנו מהשטף שלנו, נכנענו למצבים של אחד על אחד ולא הצלחנו לייצר את התנועה שאנחנו רוצים. נראינו לא טוב במחצית הראשונה והתוצאה הייתה צמודה, אבל לאחר מכן נראינו עוד פחות טוב. מנטלית לא פשוט להתאושש, אבל אנחנו פה עם הקהל שלנו ובבית. נקווה שזה יבוא לידי ביטוי".

מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין אמר בסיום: "קיבלנו שיעור, האיטלקים שיחקו הגנה מדהימה. היינו בטוחים שהמשחק ילך לכיוון של כדור פה כדור שם. בחצי הראשון לא הצלחנו לעצור את מרקו בלינלי. הם הוציאו אותנו לחלוטין מכל צורת ההתקפה השוטפת שלנו. היה ברור שזה מה שיקרה. שחקנים לא רצו, פשוט לא הלך. החטאנו, איבדנו ביטחון ויצאנו מהמשחק, זה לא מאפיין אותנו. לא הרגשתי שהשחקנים ויתרו. המשחק מול ליטא יהיה עוד יותר קשה ואנחנו נצטרך להביא אקסטרות קבוצתיות. נצטרך למחוק את מה שקרה הערב אבל גם ללמוד מכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully