וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופולוב: "לא שם ז&* עליכם, מספיק עם השאלות המטומטמות שלכם"

האוקראיני, שנחשד במכירת משחק בווינסטון סיילם, ענה בעצבים לשאלות: "אני אשם שאיזה שיכור הימר במיליון דולר?". ווזניאקי: "לא מבינה איך מישהי שחזרה מהשעיית סמים משובצת למגרש המרכזי"

הטניסאי האוקראיני אלכסנדר דוגלופולוב. AP
דולגופולוב עצבני/AP

שבוע אחרי המשחק שלו בטורניר ווינסטון סיילם, שייחקר בשל חשדות להטיית תוצאות, הצליח אלכסנדר דולגופולוב לעלות אתמול (רביעי) לסיבוב השני באליפות ארצות הברית. האוקראיני ניצח 6:3, 3:6, 2:6, 6:1, 3:6 את יאן לנארד שטרוף הגרמני ויפגוש בסיבוב השני את תומאש ברדיך שעבר את ריאן הריסון.

כשנשאל לגבי המשחק החשוד, בו הפסיד לטיאגו מונטיירו המדורג 114 בעולם, פרץ דולגופולוב בסדרת האשמות ותקיפות במסיבת העיתונאים בניו יורק: "אתם רוצים את התשובה הכנה שלי? כי אני לא שם זין אם להיות כן, כי זה כמו קרקס. אני חושב שאני צריך לשאול אתכם איך אתם מרגישים לגבי זה שעיתונאים כותבים שהיה משהו חשוד במשחק בגלל שיש עליו הימורים. קראתי את המאמר, זה היה כמו סטטיסטיקה של נקודות השבירה שלי. אתם רציניים? אתם הולכים עכשיו לסטטיסטיקות שלי ואומרים שזה עלול להיות מכור בגלל שיש שוק הימורים? אתם כותבים חדשות או אגדות? אני הולך לרשת החברתית ובכל פעם אני צריך למכור 10 הודעות כי אנשים מאיימים עליי ועל המשפחה שלי.

"אז, בגלל זה, אני בכלל לא רוצה לדבר על זה. דיברתי עם ועדת האתיקה. אני מכבד את העבודה שלהם. נתתי להם את כל המידע הדרוש. בסופו של יום, מה שייצא מזה הוא שאני לא מעורב בכלום. זה מה שהולך לקרות והחבר'ה האלה עדיין הולכים לכתוב את כל הבולשיט הזה. בשבילי, זה טמטום לכתוב דברים כאלה לפני שיש בכלל חקירה". האוקראיני המשיך ואמר: "הדיבורים של התקשורת על מכירות משחקים, בואו נדבר על עובדות. יש ועדת אתיקה שעושה את העבודה שלה. אם היא תמצא משהו, טוב, בואו נדבר על זה. לפני שזה קורה, חבל שאנשים כותבים ופוגעים בתדמית של אנשים בלי שום דבר, רק תבנית הימורים. מה הקשר שלי לזה? בחור אחד הלך והשתכר לפני שהימר במיליון דולר ואני צריך לענות בכל פעם על שאלות בגלל זה?".

דולגופולוב התעקש כי עשה את המיטב שלו, אבל לא הרגיש טוב מבחינה פיזית מול מונטיירו: "נתתי את הכי טוב שיכולתי לתת, לא שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי. התאמנתי הרבה לפני שהגעתי לאליפות ארצות הברית כי לא הרגשתי טוב לגבי ההפסד שלי לקיריוס בסינסינטי. פיזית הייתי חלש. היה לי בלאקאאוט במהלך המשחק. לא הייתי מרוצה מהכושר הפיזי שלי וידעתי שאני צריך לעשות קצת עבודה לפני ניו יורק. כמובן שאתה רוצה להיות מוכן לאליפות ארצות הברית בצורה המיטבית. עבדתי קשה ושיחקתי למרות עייפות".

כשנשאל האם אי פעם פנו אליו מהמרים או סוכני הימורים, ענה דולגופולוב: "אה, לא, לא ממש. אין לי הרבה חברים ברשתות החברתיות. אם אתה נותן את הטלפון שלך הרבה פעמים, אז אולי, אבל לא, לא שאני זוכר". כשאמרו לו שהתשובה שלו נשמעת כאילו פעם כן פנו אליו אמר דולגופולוב: "זה נשמע כמו מה? אתה רוצה ללכת לתחזיות? אתה רוצה לשאול בפעם השלישית? הגעתי הנה אחרי משחק של חמש מערכות וכולכם שואלים אותי על תבניות הימורים. אתם יכולים לשאול משהו נורמלי? אני לא רוצה לענות לשאלות המטומטמות שלכם".

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
כועסת על היחס כלפי שראפובה. ווזניאקי/רויטרס

עוד מישהי שנשמעה עצבנית מאוד הייתה קרוליין ווזניאקי. הדנית, המדורגת חמישית בטורניר, הודחה בסיבוב השני אחרי הפסד 6:2, 6:7 (5), 6:1 לקטיה מקארובה הרוסייה במגרש 17 ונשמעה זועמת במיוחד על הנהלת הטורניר. "אני חושבת שלשים את המדורגת חמישית במגרש מספר 5 או 17 כמשחק חמישי באותו יום אחרי 11 בלילה, זה בלתי מתקבל על הדעת", אמרה הדנית.

ווזניאקי הוסיפה: "וכשאתם מסתכלים על המגרש המרכזי, ואני מבינה את הצד העסקי של העניינים, אבל יש שם מישהי שחוזרת ממשפט על סמים, סמים משפרי ביצועים, ופתאום היא משובצת למגרש המרכזי בכל המשחקים שלה, אני חושבת שזה משהו מפוקפק מאוד לעשות. אני חושבת שזה לא מהווה דוגמה טובה ואני חושבת שמישהו שנלחם את דרכו חזרה מפציעה והוא חמישי בעולם צריך לקבל מגרש גדול יותר ממגרש חמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully