וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל-10 מיליון דולר בתרומות: כוכב הפוטבול ש"מציל את יוסטון"

ג'יי ג'יי וואט, הכוכב הגדול של יוסטון טקסאנס, פנה ל-4 מיליון עוקביו בטוויטר וביקש לאסוף 200 אלף דולר תרומות ליוסטון. שלושה ימים לאחר מכן, כריס פול, אלן דג'נרס, וולמארט ואחרים כבר קירבו אותו ל-10 מיליון דולר

רויטרס

עונת ה-NFL תצא לדרך בעוד שמונה ימים בלבד, אבל ביוסטון, במקום להיות מודאגים בימים אלה ממערכים ומהלכים, בעיקר מנסים לחשוב איך לשקם את העיר ולעזור לכל מי שנפגע בהוריקן הארווי, ששטף את האזור כולו בימים האחרונים.

מי שנרתם למשימת השיקום, אולי יותר מכל אחד אחר, הוא ג'יי ג'יי וואט, הכוכב הגדול ביותר של קבוצת הפוטבול המקומית, יוסטון טקסאנס. וואט, שנבחר בעבר שלוש פעמים לשחקן ההגנה של העונה, פנה לכ-4 מיליון עוקביו בטוויטר ביום שני ואמר: "אני יושב כאן ורואה בחדשות את כל מה שקורה עם הוריקן הארווי בבית שלנו. זה קשה מאוד. זו העיר שלנו וקשה מאוד לראות את העיר שלך נפגעת ככה ולא להיות שם לעזור לה. אז מה שאני כן רוצה לעשות, זה להתחיל לאסוף תרומות, כי אני יודע שהעיר תזדקק להן. יהיו המון אנשים שיצטרכו עזרה כדי לחזור לעמוד על הרגליים".

וואט פנה לעוקביו וביקש שיתרמו כל מה שהם יכולים וההיענות הייתה מדהימה. בשעתיים הראשונות נתרמו למעלה מ-200 אלף דולר, מה שגרם לוואט להעלות את הרף לחצי מיליון. התרומות המשיכו להיכנס בלי סוף, עד שבשלב מסוים האתר בו הן נאספו פשוט קרס לכמה שעות. גם זה לא עצר את התורמים. וואט המשיך להעלות בימים האחרונים, מדי כמה שעות, סרטון שלו פונה לציבור בבקשה לתרומות נוספות, כאשר 50 אלף דולר של כריס פול הקפיצו את התרומות לחצי מיליון תוך כ-24 שעות.

עוד בנושא:

לקראת פתיחת העונה של יוסטון טקסאנס

המסר הראשון של וואט לעוקביו

השלבים הבאים היו מיליון דולר, מיליון וחצי, שני מיליון, שלושה מיליון, ארבעה מיליון, חמישה מיליון ושישה מיליון. לכל המספרים הללו הגיעה קרן הצדקה במהרה, כאשר בין היתר הבעלים של טנסי טייטאנס (קבוצה ששיחקה בעבר ביוסטון) תורמת מיליון דולר.

הלילה, אחרי שהתרומות חצו את רף 6 מיליון הדולרים, וואט שוב פנה לעוקבים והציב רף חדש: 10 מיליון. "הכל גדול יותר בטקסס, אז אני מעלה את המטרה שלנו. הסערה נרגעת, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים להפסיק לתרום כספים. המטרה היא לא לעזור רק ליוסטון, אלא לכל האזור ואני אדאג שאתם תדעו בדיוק לאן הכסף שלכם הולך, תדעו שהוא מגיע לאנשים הנכונים. הדבר הראשון שאנחנו עושים זה ממלאים משאיות וקונים מים, אוכל, גנרטורים ועוד דברים. החברים שלי לקבוצה יעזרו לי לחלק את המצרכים לאנשים של יוסטון. יוסטון, תישארי חזקה".

גם אלן דג'נרס וחברת וולמארט לא נותרו אדישים ותרמו הלילה, לאחר הסרטון של וואט, עוד מיליון דולר, מה שהקפיץ את הכמות מעל 8.5 מיליון דולר ונראה ששום דבר לא יעצור את הסכום מלחצות את 10 המיליונים ולגרום לוואט להציב רף חדש. נכון לרגע זה, למעלה מ-70 אלף אנשים כבר תרמו ובארצות הברית טוענים שגם אם התרומות היו מגיעות בלי קשר, העובדה שהתורמים סמכו על וואט כל כך עד שתרמו לו עוד לפני שלשחקן הייתה תכנית מסודרת לגבי הכסף, "יכולה להציל את יוסטון".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ניצולים מסופת ההוריקן הארווי ביוסטון שבטקסס, ארה"ב 29 באוגוסט 2017. רויטרס
ההרס ביוסטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully