וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור תביא לאישור ההתאחדות את מינוי עמית פינס ליועמ"ש

31.8.2017 / 10:56

הוועדה מעוניינת לראות את עורך הדין, שכיהן בשנה האחרונה בתפקיד היועץ המשפטי של מנהלת הליגות, בתפקיד. פינס: "אתגר מקצועי גדול". אורן חסון: "עו"ד פינס הוא אדם מיוחד במינו"

עו"ד עמית פינס. מגד גוזני
היועץ המשפטי החדש. פינס/מגד גוזני

ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל בראשות יו"ר ההתאחדות עופר עיני, מ"מ היו"ר תמיר גילת, הגזבר דודי גיל והמנכ"ל רתם קמר, החליטה היום (חמישי) להביא לאישור הנהלת ההתאחדות את מינויו של עו"ד עמית פינס לתפקיד. עו"ד פינס כיהן בשנה האחרונה בתפקיד היועץ המשפטי של מנהלת הליגות.

עופר עיני: "אני מבקש תחילה להודות לעו"ד אפרים ברק על העשייה הברוכה שלו בתפקידו כיועץ המשפטי, על המסירות ועל שיתוף הפעולה. אין חולק כי עו"ד עמית פינס מעבר להיותו איש מקצוע מעולה ומוביל, גם בקיא בתחום הכדורגל ובסוגיות המשפטיות הכרוכות בו, והוא בהחלט האדם המתאים לתפקיד כה מחייב ומשמעותי. ועדת האיתור נפגשה עם מספר מועמדים, כולם ראויים ומשפטנים מובילים, ואין לי אלא להודות להם על הנכונות וההשקעה".

אורן חסון: "עו"ד עמית פינס ביקש לסיים את תפקידו כיועץ המשפטי של המנהלת ולקבל עליו את תפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות. עו"ד פינס הוא אדם מיוחד במינו, מקצוען ומוכשר והוא נכס אמיתי לעולם הכדורגל. אין לי ספק שההתאחדות לכדורגל תהנה מיועץ משפטי מהמעלה הראשונה".

עו"ד עמית פינס: "אני רואה אתגר מקצועי גדול בתפקיד היועמ"ש, ובבחינת כניסה לנעליים הגדולות של עו"ד אפרים ברק, קולגה וחבר. חשוב לי להודות לכל צוות מנהלת הליגות וליו"ר אורן חסון על שיתוף הפעולה בינינו מאז הקמת המנהלת ובעיקר בשנה האחרונה בה שימשתי כיועץ המשפטי של המנהלת, וכן על כך שהסכים לבקשתי לקבל עלי את תפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל. ברורה לי מורכבות התפקיד וחשיבותו, כמו גם האחריות שהטילה עלי ועדת האיתור מעצם החלטתה להמליץ עלי בפני ההנהלה לתפקיד יועמ"ש ההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully