וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח חי: ליאור אליהו "מרגיש כמו חדש", בר טימור נרגש

שחקן הנבחרת החולה לא יפספס את משחק הפתיחה, הגארד: "חלמתי לייצג את ישראל ביורובאסקט, לא דמיינתי שזה יקרה אצלנו בתל אביב". וגם: מי הכי מצחיק בנבחרת ומי הזמר הכי טוב?

צילום ועריכה: קובי אליהו

13:45: יורובאסקט 2017 יצא לדרך

13:37: ריצ'רד האוול סופר את הדקות

13:25: מי הכי מצחיק בנבחרת? מי הזמר הכי טוב?

13:03: בר טימור נרגש

12:40: לוקה דונצ'יץ' מוכן

11:45: ליאור אליהו החולה מוכן ומזומן למשחק מול איטליה. "אני מרגיש כמו חדש", אמר

11:34: גראן קנאריה מחזיקה אצבעות לגל מקל

10:00: באתר הרשמי של גולדן סטייט דאגו לפריביו מיוחד לכבוד האליפות לשחקן החדש שלהם, עומרי כספי: "עוד לפני שהוא יפגוש את חבריו החדשים, כספי ישחק קודם כל עבור המדינה שלו. הוא אחד השחקנים היחידים של הקבוצה שנמצאים בפעילות הקיץ והוא יוביל את נבחרתו ביורובאסקט. זו הפעם הראשונה בה היורובאסקט מתקיים בישראל וכספי נרגש מאוד מהאפשרות לשחק לעיני הקהל הביתי שלו". באתר אף הבטיחו "עדכונים שוטפים" לגבי הופעותיו של כספי לכל אורך הטורניר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

9:30: נבחרת גרמניה מבלה בחוף הילטון ובנמל תל אביב

9:00: הסטטיסטיקות שמאחורי הנבחרות

באתר "יורוהופס" אספו כמה נתונים מעניינים על הנבחרות השונות. יוון היא הנבחרת הכי "גבוהה" באליפות, למרות חסרונו של יאניס אנטטוקומפו. הגובה הממוצע של הסגל היווני הוא 203.8 מ', קצת יותר מסרביה (203.7). השחקן הכי גבוה הטורניר הוא בובאן מריאנוביץ' הסרבי (2.22) ואחריו קריסטאפס פורזינגיס (2.21), בעוד הכי נמוכים הם מאטיץ' רבץ הסלובניה ומאנו לקומטה הבלגי, שניהם 1.80 מטר בלבד.

הנבחרת הכי "זקנה" היא פינלנד (29.01 שנה), בעוד גרמניה היא הצעירה מכולן (24.04). ישראל במקום השביעי (27.08). בטורניר יש שלושה שחקנים בני 37 (יירי וולש הצ'כי, חואן קרלוס נבארו ופאו גאסול הספרדים). מצד שני, יש גם שלושה בני 18, כולל לוקה דונצ'יץ' המבטיח מסלובניה. דרגאן בנדר מיודענו הקרואטי הוא החמישי הכי צעיר.

שחקני נבחרת ישראל עומרי כספי, גל מקל. קובי אליהו
מקום שביעי בממוצע הגילאים/קובי אליהו

8:30: הקבוצה הכי מיוצגת - צסק"א מוסקבה

לענקית הרוסית יש תשעה שחקנים באליפות, לאולימפיאקוס יש שמונה ובמקום השלישי ניצבות יחד פנרבחצ'ה, ברצלונה ו-ולנסיה עם שבעה. מילאנו עם שישה, ריאל מדריד, ז'לגיריס קובנה ובאמברג עם חמישה. בסך ישנם 32 שחקנים שחתומים כרגע בקבוצות NBA וייקחו חלק בטורניר.

8:00: אצל האלופה הישראלית הפועל ירושלים כבר מתרגשים מהחבר'ה שלהם שייקחו חלק באליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully