וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: מקום רביעי ללינוי אשרם בגמר הכדור, מקום שישי בגמר החישוק

המתעמלת האומנותית הפגינה יכולת טובה בשתי קטגוריות באליפות העולם שנערכת באיטליה והייתה קרובה מאוד למדליה. בתחרות הכדור אשרם פספסה את הפודיום בגלל 0.025 נקודות

המתעמלת האמנותית לינוי אשרם. עמית שיסל,
נמצאת בפסגת העולמית של ההתעמלות. אשרם/עמית שיסל

המתעמלת לינוי אשרם העפילה הערב (רביעי) לשני גמרים באליפות העולם בהתעמלות אומנותית שנערכת באיטליה וסיימה במקום הרביעי בגמר הכדור ובמקום השישי בגמר החישוק.

את מוקדמות תרגיל הכדור סיימה אשרם בת ה-18 עם ציון של 17.750. בתרגיל הגמר אשרם שיפרה את הציון שלה, הציגה תרגיל מרשים, קיבלה ציון של 17.925 אך פספסה את המדליה בניקוד של 0.025 וסיימה את התחרות במקום הרביעי הכולל. האחיות ארינה (18.950) ודינה (18.700) אברינה מרוסיה, סיימו את התחרות בשני המקומות הראשונים. בארד זכתה נביאנה ולדינובה מבולגריה עם ניקוד של 17.950.

תרגיל החישוק היה הפחות טוב של אשרם באליפות. במוקדמות היא השיגה ציון של 18.600 ללא טעויות משמעותיות, אבל בגמר אשרם הפילה את החישוק במהלך התרגיל, דבר שהוביל להורדה של הציון שלה ל-16.900 בדרך למקום השישי הכולל. בקטגוריה זו זכתה בזהב דינה אברינה עם ניקוד של 19.100.

למרות שאפשר להיות מאוכזבים מכך שאשרם לא זכתה במדליה, ראוי לשבח אותה על העובדה שהצליחה להתברג לצמרת הענף וכיום היא נחשבת לאחת המתעמלות המובילות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully