וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נקנסה ב-7,500 ש"ח בשל שימוש אוהדיה באמצעים פירוטכניים

בית הדין של ההתאחדות: הצהובים-שחורים הועמדו לדין בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הפתיחה של ליגת העל. עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה והפועל אשקלון נקנסו ב-1,000 ש"ח

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הועמדה היום (רביעי) לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בגין התפרעות אוהדים ופתיחת רימון עשן ואבוקה במהלך המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הראשון של ליגת העל. במהלך הדיון הציגו נציגי הקבוצה את פועלם בכל הקשור באיתור ומניעה של אוהדים העושים שימוש אסור באמצעים פירוטכניים. בגין מאמצי הקבוצה, שאף הביאה את החשודים במעשים למעצר על ידי המשטרה, הוחלט בבית הדין לקנוס את בית"ר ירושלים ב-7,500 ש"ח.

עוזר מאמן מכבי נתניה, שי ברדה, קיבל קנס של 1,000 ש"ח בגין התנהגות בלתי הולמת במשחק של קבוצתו נגד הפועל באר שבע במחזור הראשון. בהתאם לדו"ח השיפוט, ברדה פנה אל השופט הרביעי במשחק ואמר לו: "אין לכם עיניים? אתם לא רואים?" ומשך בידו. ברדה הכחיש כי אמר את הדברים, אך הודה כי נגע בו קלות.

על הפועל אשקלון, שחוותה תקלת חשמל באצטדיונה הביתי במשחק נגד בני יהודה שבעקבותה המשחק התחיל באיחור, נגזר קנס בסך 7,500 ש"ח בפועל ו-10,000 ש"ח על תנאי למשך שנה בגין הרשעה בעבירה של אי קיום חובות.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אלי אוחנה נפגש עם אלי כהן, "השריף" צפוי לסכם בימים הקרובים
אלירן עטר: "שמח ונרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"
בית"ר ירושלים מפנטזת על אליפות, אלי אוחנה ייפגש עם אלי כהן

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה ביציע. ברני ארדוב
שי ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully