וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים לקראת היורובאסקט: בובי דיקסון הפצוע לא בסגל טורקיה

הרכז של פנרבחצ'ה לא הצליח להתאושש מהפציעה בברך. קפטנים של הנבחרות המשתתפות שיגרו מכתב לפיב"א בדרישה להחליף את הכדור. וגם: היחסים בסוכנויות ההימורים על האלופה ומלך הסלים

צילום מסך

פחות מיממה לפני פתיחת היורובאסקט הנבחרות משלימות את ההכנות לקראת פתיחת הטורניר והחדשות זורמות מכל כיוון. קבלו את העדכונים החשובים האחרונים רגע לפני הבאזר.

שלושת הקופים, גרסת נבחרת איטליה

המעודדות בטורקיה משלימות את ההכנות. כך זה נראה

בר טימור מת כבר שיתחיל. גם אנחנו

כך שחקני פולין חוגגים יום הולדת למאמן מייק טיילור

21:37 טורקיה פרסמה את הסגל הסופי והחליטה לחתוך ברגע האחרון את בובי דיקסון, שסובל מפציעה בברך ולא התאושש בזמן. הסגל המלא: ג'די אוסמאן, דוגוש בלבאיי, פורקן קורקמז, ארקן וייסלוגלו, סטראק סאנלי, קנאן סיפאהי, פורקן אלדמיר, מליח מחמטוגלו, באריש הרשק, סינאן גולר, גוקסנין קוקסיל, סמיח ארדן.

19:56 נבחרת רוסיה שנחתה בטורקיה לקראת פתיחת הטורניר מציבה לעצמה יעדים צנועים למדי. המאמן סרגיי בזארביץ' הצהיר: "הכי חשוב שנעלה לשלב הבא מהבית המוקדם. זו המטרה. ברמות האלו על משחק מתפתח באופן שונה לחלוטין, כך שהכול יכול לקרות".

סרגיי בזארביץ'. GettyImages
ישחזר את ההישג של בלאט מ-2007? בזארביץ'/GettyImages

17:02 כוכבי הכדורסל האירופי יזמו פנייה משותפת לפיב"א בדרישה להחליף את כדור המשחק שנבחר על ידי האיגוד למשחקי היורובאסקט. על הפנייה חתומים קפטנים של נבחרות המשתתפות בטורניר ובהם עומרי כספי (ישראל), ג'יגי דאטומה (איטליה), אדם האנגה (הונגריה) ואחרים. במכתב שנשלח לנשיא פיב"א נטען כי יש בעיות רבות עם הכדור שפוגעות ביכולת של השחקנים ובמיוחד בשלהי המשחק כאשר הכדור סופג רטיבות רבה והוא הופך חלק וספוגי.

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דורש כדור חדש. כספי/ברני ארדוב

16:51 מאמן נבחרת גאורגיה אליאס זורוס היווני סיפר כי בשל המחויבות שלו לנבחרת פספס הזדמנות לאמן את הפועל ירושלים. זורוס סיפר בראיון ליאניס סטברולאקיס מאתר "גאזטה" היווני כי: "אימון נבחרת לאומית פוגע ביכולת למצוא עבודה בקבוצה מכיוון שהמועדון דורש ממך להיות חלק ממנו מיד עם פתיחת האימונים. השנה פספסתי הזדמנות טובה לאמן את ירושלים, אבל הם לא יכול לחכות עד אחרי סיום המחויבות שלי לנבחרת גאורגיה".

אליאס זורוס. GettyImages
במרחק נגיעה מאורי אלון. זורוס/GettyImages

16:14 מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'וס ביקר בחריפות את העובדה ששחקנים המשחקים ביורובאסקט יצטרפו לקבוצותיהם יממה אחת לפני פתיחה העונה. שאראס הכריז: "שיטת הכדורסל הנהוגה באירופה היא אסון".

מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
לא שומר בבטן. שאראס/GettyImages

16:01 על פי סוכנויות ההימורים, ספרד היא הפייבוריטית ללכת עד הסוף. אחריה, לפי הסדר: סרביה, צרפת, ליטא, יוון, טורקיה, קרואטיה, סלובניה, איטליה, לטביה, מונטנגרו, רוסיה, גרמניה, צ'כיה, ישראל, פינלנד, גאורגיה, פולין, בלגיה, צ'כיה, בריטניה, הונגריה, איסלנד, אוקראינה ורומניה.

מארק גאסול, ממפיס גריזליס. AP
המלך החדש? גאסול/AP

15:36 מארק גאסול הוא הפייבוריט של סוכנויות ההימורים לסיים כמלך הסלים. אחריו, לפי הסדר: בויאן בוגדנוביץ', גוראן דראגיץ', יונאס ולנצ'יונאס, אלכסיי שבד, יורגוס פרינטזיס, עומרי כספי, מרקו בלינלי, לואיג'י דאטומה ויאניס בורוסיס.

פורזינגיס מרגיש עשר

נבחרת גרמניה עושה כושר בתל אביב

נבחרת בלגיה נראת מוכנה בהחלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully