וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס על הפציעה: "אין נזק רציני, אחזור בדיוק אותו שחקן"

הרכז הפצוע שאמור לעבור לקליבלנד התייחס לראשונה למצבו הפיזי: "אין שום אינדיקציה שהפציעה תשנה משהו בקריירה שלי". הפיתרון המסתמן עם בוסטון: הקאבס יסתפקו בבחירת דראפט עתידית

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. GettyImages
מתאושש לאט לאט. תומאס/GettyImages

למרות ההתפתחויות סביב הפציעה של אייזאה תומאס, נראה שבוסטון וקליבלנד צועדות לקראת פיתרון שיאפשר את השלמת הטרייד הגדול ביניהן. הבוקר (רביעי) דווח ב-ESPN כי הקאבס הסירו את דרישתם לקבל את ג'יילן בראון או ג'ייסון טייטום בנוסף למה שכבר קיבלו עבור קיירי אירווינג. כעת, נדמה שהם יסתפקו בבחירת סיבוב ראשון עתידית, אותן יש לסלטיקס במכביר. לעת עתה המחלוקת נובעת מכך שבוסטון מוכנה לכל היותר לתת לקאבס בחירת סיבוב שני.

כך או כך, נדמה שמצבו של אייזאה תומאס אינו חמור כפי שהצטייר בשבוע האחרון. כזכור, הרכז שרשם בעונה החולפת את היכולת הטובה בקריירה, סובל מפציעה בירך שנסחבת עוד מהפלייאוף ובבדיקות שקליבלנד ביצעה לו היא גילתה חשש להיעדרות ארוכה יותר משציפתה. אם להאמין לרכז עצמו, מצבו טוב. "אני לא פגום. אחזור בקרוב ואהיה בדיוק אותו שחקן", הבטיח בראיון ל-ESPN.

עוד בנושא:

מרחב התמרון הצר של קליבלנד, הירך של תומאס: מה קורה עם הטרייד?
קווין דוראנט: "אני כבר לא יכול לחכות לראות את מילוש תאודוסיץ' משחק"
מבחן ה-NBA של לוקה דונצ'יץ' המסקרן לקראת פתיחת היורובאסקט

הג'נרל מנג'ר של בוסטון סלטיקס דני איינג'. AP
מסתמן פיתרון. דני איינג'/AP

הוא הוסיף ש"אין שום אינדיקציה לכך שלא אוכל לחזור כמו שצריך, אין שום סיבה שהפציעה הזו תשנה לי את הקריירה. אולי לא אחזור מוקדם כמו שכולם רוצים שאחזור בעונה הקרובה, אבל אחזור, וכשזה יקרה אהיה אותו שחקן. אף רופא לא טען בפני משהו אחר".

בימים האחרונים סיפר שחקן העבר אייזאה תומאס שהרכז שקרוי על שמו "פגוע עד עמקי נשמתו" משתי הקבוצות בעקבות הסחבת בעניינו. תומאס התייחס גם לטענות הללו ואמר ש"אני לא יודע מה הקאבס עושים, זה מחוץ לשליטתי. אני מדבר רק על מה שאני יכול לשלוט עליו, ואני יודע בוודאות שהפציעה הזו לא תשפיע עליי בעתיד הרחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully