וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דודי סלע הפסיד לסם קוורי בשלוש מערכות בסיבוב ה-2

הישראלי קיווה לרשום את הישג השיא שלו בניו יורק, אך הודח בפעם השישית בקריירה בסיבוב השני לאחר שלא הצליח להתמודד עם העוצמות של האמריקאי והפסיד 6:4, 6:1, 6:4 תוך 80 דקות

דודי סלע טניסאי ישראלי. AP
שנת גרנד סלאמים לא רעה בסך הכל. סלע/AP

הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע, סיים הלילה (בין רביעי לחמישי) את חלקו באליפות ארצות הברית, כאשר הודח בסיבוב השני אחרי הפסד בשלוש מערכות ותוך 80 דקות לאמריקאי סם קוורי (17 בטורניר, 21 בעולם), 6:4, 6:1, 6:4.

סלע, שהעפיל בפעם השישית בקריירה לסיבוב השני בניו יורק, אך מעולם לא הצליח לעבור אותו, קיווה להפתיע את האמריקאי כפי שעשה לפני כמה חודשים לג'ון איזנר בווימבלדון, אולם הכושר הטוב של קוורי הכריע לטובתו.

סם קוורי טניסאי אמריקאי. AP
קוורי שמר על הכושר הטוב/AP

האמריקאי שבר כבר במשחקון הרביעי של המערכה הראשונה, אך סלע הצליח לאזן ל-3:3, לפני שנשבר במשחקון העשירי והאחרון של המערכה, שהסתיימה תוך 29 דקות. הסט השני היה חד צדדי לחלוטין וקוורי, עם צמד שבירות, חיסל את סלע תוך 22 דקות בלבד. המערכה השלישית, בדיוק כמו הראשונה, הייתה קצת יותר צמודה והסתיימה תוך 29 דקות, כאשר קוורי מסתפק בשבירה בודדת, במשחקון התשיעי.

סלע התקשה לאורך המשחק לעמוד בעוצמות של יריבו, שחבט ל-19 אייסים מול אחד בלבד של הישראלי. קוורי רשם חמש שגיאות כפולות (לעומת שתיים של סלע), אך גם זה לא הפריע לו, כשהוא נעזר ב-35 ווינרים מול 12 בלבד של סלע ומנצל לא פחות מחמש מתוך שבע נקודות השבירה שהשיג. סלע, שניצל רק אחת מחמש, יכול לחוש מעט מאוכזב, אך הוא מסיים שנה לא רעה בגרנד סלאמים, עם שלוש העפלות מהסיבוב הראשון בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully