וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיליפה קוטיניו יעבור לברצלונה תמורת 160 מיליון יורו

דאנקן קאסטלס כתב "יאהו" הבריטי טוען שהכוכב הברזילאי עודכן עוד לפני צאתו למשחקה של נבחרת ברזיל שליברפול הסכימה למכור אותו לקטלאנים והוא יוכרז רשמית כשחקן הקבוצה עד יום שישי

עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים בלבד נותרו לסגירת חלון ההעברות האירופי ואחת החידות שנותרו בלתי פתורות היא חידת פיליפה קוטיניו. אחרי אינספור דיווחים סותרים סביב כוכב ליברפול, במיוחד דיווחים שמגיעים מהצד הספרדי, היום (שלישי) מגיע דיווח מעניין מאתר "יאהו" הבריטי ולפי יוכרז רשמית כשחקן ברצלונה עד יום שישי כאשר ליברפול קיבלה את ההצגה הכספית של הקטלאנית שעומדת על כ-160 מיליון יורו כולל בונוסים שונים.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם סיידו מאנה. GettyImages
יעבור לברצלונה? פיליפה קוטיניו/GettyImages

על פי הדיווח של דאנקן קאסטלס כתב "יאהו", קוטיניו עודכן שהבעלים של ליברפול נענו בחיוב להצעה של ברצלונה עוד לפני שזה יצא למשימת הנבחרת שלו והקשר בן ה-25 יצטרף לברצלונה מיד אחרי פגרת הנבחרות. קוטיניו לא שיחק עם ליברפול מאז תחילת אוגוסט, עם תירוצים של "כאבי גב" ולאחר מכן "מחלה". זאת למרות שהשחקן הוכרז ככשיר למשחקה של נבחרת ברזיל במוקדמות המונדיאל מול אקוודור ביום חמישי.

האנגלים, שכידוע החתימו את נאבי קייטה מלייפציג לעונה הבאה, עומלים במרץ על מציאת מחליף לברזילאי כאשר המועמד הבולט להגיע במקום הברזילאי הוא תומא למאר, שחקנה של מונאקו שכרגע עדיין מסרבת לשחררו אך אחרי ההחתמה של יובטיץ' אולי תסכים למכור אותו תמורת הסכום הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully