וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולו מלי: "ישראל הפייבוריטית, אנחנו לא איטליה הגדולה"

29.8.2017 / 21:43

נבחרת איטליה ערכה אימון ראשון לקראת המשחק נגד ישראל ביום חמישי בפתיחת היורובאסקט. אטורה מסינה: "כספי אולי הגו טו גאיי, אבל יש להם התקפה מאוזנת". האקט: "הם חייבים לנצח"

צילום מסך

48 שעות לפני המשחק הראשון של ישראל ביורובאסקט 2017, ערכה הערב (שלישי) נבחרת איטליה את האימון הראשון שלה ביד אליהו לפני ההתמודדות מול הנבחרת המארחת. האיטלקים נראו מחויכים, ולא שידרו לחץ. בסיום האימון פגש מאמן הקבוצה אטורה מסינה את ארז אדלשטיין והמנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון והשלושה שוחחו והתחבקו.

"יש לנו שישה שחקנים בהופעה ראשונה, אבל נעשה משהו, אנחנו לא באים רק לראות את המשחק באולם. כולם מרגישים כבוד להיות ביורובאסקט ולהתחרות, אבל אנחנו חבורה טובה של אנשים, שלפעמים זה חשוב יותר מלהיות חבורה טובה של שחקנים", אמר מסינה והתייחס לסגנון המשחק האיטי הצפוי, ולניסיון הצפוי לעצור את עומרי כספי: "מלבד המשחקים של צרפת, ספרד וליטא, משחקים כדורסל של חצי מגרש, כולם היו בלחץ בהכנה, אבל נראה איך יהיה המשחק, אולי יהיה סקור גבוה. יהיה מצחיק לומר שהקהל ישים לחץ על ישראל, כולם רוצים לנצח, יש מדינה מאחוריך. לישראל יש נבחרת מאוזנת, הם שיחקו טוב בהכנה, עומרי הוא שחקן מנוסה, שחקן NBA, אולי הגו טו גאיי, אבל יש להם התקפה מאוזנת".

עוד בנושא:

כל הנוצץ - זהב? כך נראה עומרי כספי בעיניהם של המומחים הזרים
כאב ראש גדול, גדול מאוד: הסנטרים שיעמדו מול ריצ'רד האוול ביורובאסקט 2017
דירוג שחקני היורובאסקט: עומרי כספי נבחר במקום ה-18 באליפות

דניאל האקט נבחרת איטליה. ברני ארדוב
דניאל האקט/ברני ארדוב

מי שנתן המון כבוד לישראל הוא שחקנה החדש של פנרבחצ'ה/אולקר, ניקולו מלי: "ישראל היא הקבוצה לנצח, הם משחקים מול המדינה שלהם, אבל יש לנו סיכוי מול כולם. ליטא היא הנבחרת הכי טובה בבית, אבל ישראל נבחרת קשה בדרך כלל, ועכשיו עוד יותר כי הם משחקים בבית. נצטרך להיות בפוקוס ולא לתת להם להתחמם כי אחרת נשחק מול אולם שלם. ישראל היא פייבוריטית ללא ספק. אנחנו לא איטליה הגדולה, אין עלינו כל לחץ, נצטרך לשחק כאנדרדוג בלי לחץ, ולנסות להפתיע את הנבחרת שממול. אנחנו מרגישים שזה משחק חשוב מאוד, אבל אנחנו לא רוצים לשים את כמות הלחץ שיש על ישראל".

דניאל האקט הסכים עם חברו וסיכם: "אני מצפה לשחק כאן משחק סולידי, אני לא אגיד לכם מה אני חושב, אבל יהיה משחק מעניין, יש לנו הרבה עבודה לעשות. ישראל נבחרת מוכשרת שמשחקת באולם הביתי שלהם, הם חייבים לנצח את המשחק, אנחנו באים בלי לחץ כדי לשחק את המשחק שלנו".

עוד באותו נושא

דירוג שחקני היורובאסקט: עומרי כספי נבחר במקום ה-18 באליפות

לכתבה המלאה
אטורה מסינה נבחרת איטליה. ברני ארדוב
אטורה מסינה/ברני ארדוב
מרקו בלינלי נבחרת איטליה. ברני ארדוב
מרקו בלינלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully