וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה נחשפת בסרט חדש: "זה גרם לי להרגיש קטנה מאוד"

הביקורת הפומבית, המבוכה הציבורית, המבטים החשודים, ההלם וההשפלה. מריה שראפובה מדברת בפתיחות על השנה הקשה בחייה בסרט דוקומנטרי חדש עליה, "הנקודה", צפו ברוסייה מדברת

אתר רשמי

מריה שראפובה רשמה הבוקר (שלישי) ניצחון בטורניר הגרנד סלאם הראשון שלה ב-19 החודשים האחרונים, כשגברה על סימונה האלפ בסיבוב הראשון באליפות ארה"ב, ובאופן צפוי למדי, הגיבה באמוציונליות במגרש המרכזי בפלשינג מדו, כשכרעה על ברכיה והזילה דמעה בהתרגשות לעיני האצטדיון המפוצץ.

על הטניסאית הרוסייה עברה תקופה קשה, אחרי שהושעתה לשנתיים (עונש שקוצר ל-15 חודשים) בעקבות שימוש בחומרים אסורים. עולם הטניס סער בעקבות ההשעיה של שראפובה, הטניסאית הפופולרית ואחת הספורטאיות המפורסמות בעולם, אבל עד עתה הרוסייה לא נחשפה ופתחה את הלב, וסיפרה באריכות על החוויה מהצד שלה.

ביום ראשון הקרוב ישודר ב-yes דוקו הסרט "הנקודה", שבו תובא נקודת מבטה של הטניסאית על השנה המאתגרת ביותר שחוותה לאורך כל הקריירה שלה. הסרט נפתח בהודעת ההשעיה, ולוקח את הצופה למסע ארוך - החל ממתחילת הקריירה שלה בגיל 14, דרך הניצחונות הרבים, המאבקים שלה להוכיח את חפותה וההחלטה לחזור בשיא הכושר אל המגרשים בתום תקופת ההשעיה.

"שראפובה בוחרת להציג את סיפורה במילותיה שלה, בבלוגים אישיים מול המצלמה, בראיונות עם המעריצים והאנשים שמלווים אותה ובצילומים מהעבר ומהווה. לפנינו שראפובה שלא הכרנו עד כה, ללא התיווך הקבוע של אמצי התקשורת, תיווך שלרוב עשה לה עוול ושפט אותה באופן לא אובייקטיבי", נכתב על הסרט.

"מריה שראפובה: הנקודה" ישודר ביום ראשון, ה- 3.9, בשעה 22:00, ב-yes דוקו וב-yesVOD.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
שראפובה, אחרי הניצחון בסיבוב הראשון באליפות ארה"ב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully