וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה החזירה את הזוהר לניו יורק: "וואו, איך אוכל להירדם עכשיו?"

בשמלה שחורה ונוצצת, לעיני קהל נלהב, אחרי ערב אמוציונלי וקרב גדול מול סימונה האלפ בסיבוב הראשון, מריה שראפובה וסבב הנשים חגגו ניצחון ענק: "מאחורי כל הקריסטלים והשמלות השחורות הקטנות יש בחורה עם המון תשוקה"

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. GettyImages
בשורה טובה לסבב. שארפובה/GettyImages

מריה שראפובה הוכיחה הבוקר (שלישי) שעדיין יש לה את זה. הטניסאית הרוסייה, שזכתה לכרטיס חופשי לאליפות ארה"ב, נראתה נהדר כשגברה בסיבוב הראשון על המדורגת שנייה סימונה האלפ 4:6, 6:4, 3:6 והעניקה לגרנד סלאם האחרון של העונה פתיחה מחשמלת. שראפובה עדיין נראתה לפרקים מעט חלודה, אחרי שבקושי שיחקה מאז שחזרה מהשעיה של 15 חודשים בעקבות שימוש בחומרים אסורים, אבל בכל זאת הצליחה להשלים את הניצחון אחרי שעתיים ו-44 דקות מול אצטדיון ארתור אש המלא והנרגש בניו יורק. "וואו, ניו יורק! איך אני יכולה להירדם אחרי זה?", צייצה בהתלהבות.

רבים ביקרו את ההחלטה להעניק לשראפובה כרטיס חופשי לתחרות, שהוא מעין "פרס" לספורטאית שעברה על החוקים, אבל הרוסייה הוכיחה כמה היא חשובה לסבב הנשים, כשהעניקה לקהל בניו יורק משחק אטרקטיבי ומרגש. אחרי הקאמבק שראפובה לאחרונה סבלה מפציעה בירך וביד, אבל הבוקר נראתה שוב במיטבה כשהצליחה לעלות למאזן 0:7 מול יריבתה הרומנייה, במשחק חזק ואינטסיבי, שבו המנצחת הכתה 60 (!) ווינרים.

"לפעמים את תוהה למה את משקיעה כל כך הרבה עבודה, וזו בדיוק הסיבה", אמרה שראפובה הנרגשת בסיום הניצחון הראשון שלה בגרנד סלאם אחרי שנתיים, "לא משנה מה המאזן שלי מולה, זה תמיד קשה מולה, בכל טורניר, בכל מקום, תמיד עבדתי קשה מולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. רויטרס
"לפעמים את תוהה למה את משקיעה כל כך הרבה עבודה, וזו בדיוק הסיבה"/רויטרס
הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה/רויטרס

שראפובה שוב העניקה לטורניר את הזוהר האופייני לה, כשעלתה למגרש עם שמלת טניס שחורה קצרה ונוצצת, עם קריסטלים בוהקים. "מאחורי כל הקריסטלים האלה והשמלות השחורות הקטנות יש בחורה עם המון תשוקה, והיא לא הולכת לשום מקום", אמרה שראפובה הנרגשת, שעלתה למאזן 0:18 במשחקי לילה בארתור אש. "זה פריים טיים, בייבי", אמרה בחיוך.

היא ידעה מראש שתצפה לה הגרלה קשה, לאור הדירוג הנמוך שלה, אבל טוענת: "אלה ההזדמנויות שעבורן את משחקת. כשהייתי צעירה והגעתי לניו יורק זה היה הדבר האמיתי, המהירות, האנשים, הקהל, הרעש, ועכשיו אני מתמסרת לכל רגע כזה ונהנית. אני אוהבת את זה. אני כבר לא יכולה לחכות למשחק הבא".

האלפ הייתה אחת מאלה שביקרו את ההחלטה להעניק לשראפובה, זוכת חמישה גרנד סלאמים, כניסה חופשית לטורנירים אחרי ההשעיה שלה. הלילה הרומנייה חזרה מפיגור מערכה ו-4:1 בשנייה, וכפתה מערכה שלישית, אבל בסופו של דבר שוב נאלצה להיכנע ליריבתה הוותיקה. שראפובה בסיום נראתה נרגשת מאוד, כרגעה על ברכיה על המגרש ואחזה את פניה מרוב שמחה והתרגשות."את אף פעם לא יודעת איך תרגישי עד שאת מנצחת את המשחק", אמרה, "לעלות למערכה השלישית ולנצח, אלה הם הרגעים שבהם אני יכולה להיות גאה בעצמי".

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
"זה פריים טיים, בייבי"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully