וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת'יו סטאפורד סיכם עם דטרויט על החוזה הגבוה אי פעם

29.8.2017 / 7:49

הקוורטרבק שנבחר ראשון בדראפט 2009 ירוויח 135 מיליון דולר לחמש שנים, כולל שיא נוסף של 92 מיליון מובטחים (ביניהם 50 מיליון כבונוס חתימה). סטאפורד מחזיק ברוב השיאים לקוורטרבק עבור האריות והוביל אותם שלוש פעמים לפלייאוף

מת'יו סטאפורד דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
רק 46:5 מול קבוצות שסיימו במאזן חיובי. סטאפורד/AP, Rick Osentoski

עונת ה-NFL תצא לדרך בעוד קצת יותר משבוע אבל בדטרויט חושבים גם על העתיד והלילה (בין שני לשלישי), סיכמו עם הקוורטרבק שלהם מת'יו סטאפורד על החוזה הגבוה בכל הזמנים, כזה שישאיר אותו בעיר המכוניות לחמש שנים נוספות.

סטאפורד בן ה-29, הבחירה 1 בדראפט 2009 ירוויח בסך הכול 135 מיליון דולר לחמש שנים או במילים אחרות, 27 מיליון בממוצע לעונה, קצת יותר מה-25 מיליון לעונה שקיבל דרק קאר מאוקלנד כאשר חתם על הארכת החוזה שלו בחודש שעבר. מתוך הסכום הכולל, סטאפורד יקבל 92 מיליון דולר מובטחים (גם כאן מדובר בשיא ליגה, יותר מה-87 מיליון המובטחים שקיבל אנדרו לאק מאינדיאנפוליס). 50 מיליון מהם יועברו אליו כמענק חתימה.

הליונס בחרו את סטאפורד מאוניברסיטת ג'ורג'יה עם הבחירה הראשונה בשנה שאחרי ה-16:0 הנודע לשמצה שלהם. מאז, הוא פתח ב-109 משחקים והעמיד מאזן של 58:51 בינוני (46:5 מול קבוצות שסיימו את העונה במאזן חיובי, רק 25:1 במשחקי חוץ מול קבוצות כאלה).

אחרי שרשם עשרה משחקים בעונת הרוקי ושלושה בלבד בעונה שלאחר מכן, בגלל פציעות, סטאפורד התייצב ובשש העונות האחרונות לא החמיץ אף משחק, תוך שהוא מעלה את הליונס שלוש פעמים לפלייאוף (שלושה הפסדים במשחק הראשון שם, כולל בעונה שעברה) והופך לשיאן הקבוצה כמעט בכל קטגוריה סטטיסטית אפשרית.

עוד בנושא:

פרויקט פתיחת העונה: דטרויט ליונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully