וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אלוף העולם לשעבר קולין ג'קסון יצא מהארון

הבריטי בן ה-50 שהחזיק במשך למעלה מעשור בשיא עולם בריצת 110 מטר משוכות וזכה במדליה אולימפית ב-1988 סיפר בגילוי לב על נטייתו המינית: "לא רציתי שהדבר יהפוך לנושא תקשורתי"

קולין ג'קסון, שיאן עולם באתלטיקה,. AP, AP
"יש לי הורים נהדרים". ג'קסון/AP, AP

אצן העבר הבריטי קולין ג'קסון יצא מהארון והצהיר רשמית כי הוא חלק מהקהילה הגאה. ג'קסון בן ה-50 שזכה במדליית כסף בריצת 110 מטר עם משוכות באולימפיאדת סיאול 1988 השתתף בסרט תיעודי בשוודיה ודיבר לראשונה באופן גלוי על חייו הפרטיים.

בסרט התיעודי אישר ג'קסון כי הוא חלק מהקהילה הגאה וסיפר כי לא רצה לדבר על הנושא במהלך הקריירה הספורטיבית שלו כדי שהדבר לא יהפוך לנושא שיחה מרכזי בכל הנוגע אליו.

ג'קסון גם סיפר בראיון על הרגע בו חשף בפני הוריו את נטייתו המינית בשנת 2006 לאחר ששמועות על כך נפוצו בכלי תקשורת שונים. "חיכיתי להם במטבח, הם נכנסו והתיישבו", סיפר ג'קסון. לדבריו: "אימא שלי שאלה אותי 'האם זה נכון?' והשבתי 'אני לא יכול להכחיש את זה'. אז אימא שלי אמרה 'אני לא מבינה, למה אנשים מתנהגים באופן כל כך מחפיר'. יש לי את ההורים הכי טובים בעולם".

פרט למדליה האולימפית רגע השיא בקריירה של ג'קסון היה באליפות העולם בגרמניה ב-1993 בה זכה במדליית זהב בריצת 110 מטר משוכות וקבע שיא עולם של 12.91 שניות. השיא החזיק מעמד עד שנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully