וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעוסמאן דמבלה מוצג בברצלונה: "לא באתי להחליף את ניימאר"

הרכש היקר בתולדות המועדון עבר בדיקות וחתם לחמש שנים תמורת 105 מיליון יורו (ועוד 40 בבונוסים), לפני שעלה לדשא לעיני כ-20 אלף צופים שקראו לברתומאו להתפטר. דמבלה במסע"ת: "מחירי ההעברות השתגעו, אבל זה לא מכניס אותי ללחץ". צפו בדמבלה מתקשה להקפיץ במהלך הצגתו

אתר רשמי

ברצלונה פתחה הערב (שני) רשמית את "היום שאחרי ניימאר", כאשר הציגה את הרכש היקר בתולדותיה, עוסמאן דמבלה, שהגיע תמורת 105 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד ועוד 30 מיליון יורו בבונוסים מובטחים ו-13 מיליון יורו בבונוסים תלויי הצלחות. דמבלה חתם לחמש שנים, עד קיץ 2022.

לאחר שעבר בדיקות רפואיות, התפנה דמבלה לחתום על חוזהו עם נשיא המועדון, ג'וזפ מריה ברתומאו, כאשר החתימה התעכבה למשך כשעה, מה שגרם ל-20 אלף הצופים שהגיעו לקאמפ נואו לכבוד האירוע להמתין ביציעים.

בסופו של דבר, הכל הסתדר ודמבלה עלה לכר הדשא, שם שיחק במשך כמה דקות עם מספר ילדים לבושים בחולצות המועדון. השחקן אמר: "אני מאושר להיות כעת ולהפוך לחלק מהמועדון הכי טוב בעולם. רציתי לבוא, כי אני אוהד של ברצלונה מאז שהייתי ילד קטן. אני מאוד נרגש כרגע ואני מקווה לזכות עם המועדון בהרבה תארים ולהסתגל במהרה".

אגב, גם הרכש הנוצץ לא הרגיע את הקהל, שבמהלך האירוע צעק מיציעי הקאמפ נואו: "ברתומאו, תתפטר", לעבר נשיא המועדון.

ברתומאו חוטף מהקהל

לאחר מכן הגיע דמבלה למסיבת העיתונאים ואמר: "אני שמח מאוד להיות כאן. זה חלום שהתגשם. אני רוצה להיכנס לעניינים כמו שצריך ולהשיג כמה שיותר. יש לי את החברים לקבוצה הכי טובים בעולם ואוכל ללמוד מהטוב מכולם, ליאונל מסי. מאז שהייתי בן שמונה ראיתי משחקים של בארסה. תמיד התעניינתי בהם. אני לא מרגיש לחץ בגלל המחיר ששילמו עליי. זה המצב בשוק, המחירים פשוט השתגעו. אני רק רוצה לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר. אני לא מתעניין בחלק הכלכלי. אני מאוד שונה מניימאר, הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. אני צעיר ורוצה לצמוח ולהתפתח כל יום. הגעתי לכאן בשביל זה".

הצרפתי הוסיף: "זה כבוד גדול לשחק לצד מסי. הוא הכי טוב היום, ובכלל בהיסטוריה. לחלוק איתו חדר הלבשה זה מדהים. אלמד ממנו על המגרש ומחוצה לו. אני עדיין לא מאמין שאני כאן, אבל ארגיש יותר בנוח כאשר אוכל להתאמן ולשחק מדי יום. האצטדיון פה מדהים. לא באתי להחליף את ניימאר. בארסה הביאה אותי כדי למלא תפקיד מסוים ואנסה לעשות אותו כמה שיותר טוב".

רוברט פרננדס, המנהל המקצועי, אמר: "אני בטוח שהחברים החדשים של עוסמאן לקבוצה יעזרו לו כמה שאפשר. אנחנו מאושרים מכך שהגעת אלינו. אנחנו במשא ומתן עם שחקן נוסף ונקווה להחתים אותו בשבוע הקרוב. אנחנו חושבים גם על שחקנים שיעזבו, לא פחות מאשר על כאלה שיגיעו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אחרי הפאדיחות עם פאוליניו: עוד אחד שלא מסוגל להקפיץ?

ככה זה נראה עם פאוליניו

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה בהצגתו. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
האיש ששווה מיליונים. דמבלה בהצגתו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה בהצגתו. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה בהצגתו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה בהצגתו. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה בהצגתו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully