וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו לשעבר של פול אדגר: "כישרון בלתי רגיל, יגיע לרמות הגבוהות"

28.8.2017 / 9:42

פיטר האגלונד, מאמנו לשעבר של הקשר בן ה-19 שחתם בבית"ר ירושלים, מספר: "הוא צריך להיות דומיננטי". בית"ר צפויה להודיע השבוע על צירוף אלי כהן השריף, בקבוצה יקבלו החלטה בנוגע לאדם לאנג בימים הקרובים, תוגש הצעה כספית לשלומי ארבייטמן

צילום מסך

בווידאו: ביצועיו של פול אדגר

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שני, 20:30, ספורט 1) את מ.ס אשדוד במשחק ביתי במושבה, בתקוה לשמור על מאמן מושלם בליגה. לאחר ניצחון החוץ בשבוע שעבר על מכבי תל אביב, בבית"ר קיבלו תיאבון ומאמינים כי השנה יש הזדמנות להיאבק על התואר בצורה אמיתית. גם אצל הקהל מורגש תכונה מיוחדת, והערב עשרת אלפים איש צפויים להגיע למושבה. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זאת רק תחילת הדרך, אבל אם נוכל כבר עכשיו לצבור איזשהו יתרון על אחרות, אסור לנו לאבד את זה. אנחנו יותר טובים מאשדוד ובבית עם הקהל שלנו צריכים לנצח".

בנוגע להרכב הקבוצה, נראה כי ההתלבטות היחידה היא בין יוסי בניון לז'אורז'יניו במרכז השדה. מעבר לכך אנטואן קונטה ימשיך כבלם ואריק סאבו כמגן ימני. חן עזרא, שהחמיץ חלק מאימוני השבוע בשל כאבים בצלעות, צפוי לפתוח בהרכב. המאמן הזמין 19 שחקנים כאשר לפני המשחק ינפה שחקן אחד.

עוד בנושא

הערב במושבה: בית"ר ירושלים - מ.ס אשדוד (20:30, ספורט 1)
גילי לבנדה: "בטח שאני רוצה לאמן את בית"ר, אבל אעשה מה שיגידו לי"
גם הם חולמים על אליפות: אופוריה במכבי חיפה אחרי ה-1:3 על באר שבע

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גם הקהל קיבל תיאבון. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בבית"ר היו מרוצים אתמול מהחתמת פול אדגר בעיקר משום שב-48 שעות האחרונות השחקן זכה להצעות נוספות והיה לחץ גדול לסגור את העסקה. מאמנו של אדגר בקבוצת אקאנס הפינית, פיטר האגלונד, אמר לוואלה! ספורט על הקשר: "הוא כישרון בלתי רגיל שאם ימשיך את תהליך ההתפתחות שלו, יגיע לרמות הגבוהות ביותר. הוא משחק כשחקן אחרון בקישור ואם צריך גם 50:50 ואולי יותר קדימה. ברמת הכישרון שלו הוא יכול לשחק בכמה תפקידים. הכי חשוב אצלו זה האופי - הוא חרוץ, אוהב לרוץ, אוהב להיות אגרסיבי ונהנה מהמשחק. הוא עבר אצלנו תהליך התחשלות בשנתיים הקרובות, כל שנה התקדם משמעותית. הוא צריך לשחק כדורגל ולהיות דומיננטי, ולא שחקן משלים מהספסל, אחרת יילך אחורה. מאוד רציתי שיישאר אצלנו, אבל אי אפשר למנוע משחקן להתקדם".

בנוגע לפרסומים בצרפת בנוגע לבלם אדם לאנג, מתברר כי בבית"ר כבר הגיעו להבנות עם הקבוצה הצרפתית והשחקן על השאלה ושכר, אך עדיין לקחו את הזמן לחשוב האם זהו הבלם המתאים ובודקים גם אופציות נוספות. בבית"ר יקבלו החלטה סופית לגבי לאנג ב-48 שעות הקרובות. אם לאנג יצטרף, תצטרך בית"ר להשאיל את פול אדגר או לשחרר את אחד מהזרים האחרים.

בימים הקרובים ייפגש אלי אוחנה עם אלי כהן השריף במטרה לסכם עימו ולצרפו למועדון. אם השניים יגיעו להבנות בנוגע לאופי התפקיד ולהבנות כספיות, צפויה בית"ר להודיע בהמשך השבוע על צירופו של כהן. כמו כן, בימים הקרובים תוגש הצעה כספית לשלומי ארבייטמן במטרה לסכם עימו ולצרפו לסגל באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully