וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מאלף כרטיסים נותרו למשחק הפתיחה של ישראל ביורובאסקט

27.8.2017 / 16:58

באיגוד מקווים כי יד אליהו יהיה מלא ביום חמישי למשחק הפתיחה נגד איטליה. מומו לוצקי, יניב גרין, עידו קוז'יקרו, נח קליגר ונבחרת העתודה יזכו לטקסי כבוד במהלך האליפות

צילום מסך

נבחרת ישראל תשוב מחר (שני) להתאמן ביד אליהו לקראת יורובאסקט 2017 שייצא לדרך ביום חמישי הקרוב. בשעה 20:30 תקיים הנבחרת מפגש עם אוהדיה, ולמחרת תקיים טקס כניסה קטן למלון הילטון, שישמש הבית של כל הנבחרות באליפות, כשלאחר מכן תצא לאימון הראשון במסגרת היורובאסקט. כבר מחר בשעות הבוקר יחלו הנבחרות להגיע לתל אביב, כשגרמניה, איטליה וליטא ינחתו, כשיחד עם הליטאים מנהיגי האוהדים. כ-800 אוהדים ליטאים יגיעו לאליפות, וכ-700 אוהדים מיתר הנבחרות.

ארבעה ימים לפני פתיחת המשחקים, ונותרו פחות מאלף כרטיסים למשחק נגד איטליה, ומעט יותר מכך למשחק נגד ליטא שייערך במוצאי שבת. באיגוד מקווים כי במשחקים הללו יד אליהו יהיה מלא ויעניק אווירה ביתית לנבחרת.

עוד בנושא:

הכנה ליורובאסקט: ישראל הפסידה 85:64 לנבחרת בריטניה
עמירם הלוי: "הזדמנות להביא את שמה של ישראל לכל אירופה"
כאב ראש גדול, גדול מאוד: הסנטרים שיעמדו מול ריצ'רד האוול ביורובאסקט 2017

מומו לוצקי מנהל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מעביר את השרביט. מומו לוצקי/ברני ארדוב

במהלך היורובאסקט ינצל איגוד הכדורסל את הבמה כדי לערוך טקסים לאנשי כדורסל שתרמו את חלקם לנבחרת בעבר. הטקסים יתקיימו במשחקי הנבחרת, בסיום הרבע הראשון. במשחק נגד איטליה ייערך טקס הוקרה למנהל הנבחרת מומו לוצקי, שמסיים את תפקידו בימים אלה, ומעביר את השרביט למוטי דניאל. במשחק נגד ליטא יזכו לכבוד שיאן ההופעות של נבחרת ישראל בכל הזמנים, יניב גרין, עם 193 הופעות, וחברו הטוב עידו קוז'יקרו. נגד גרמניה, יהיה זה נח קליגר, הישראלי הראשון שנבחר להיכל התהילה של פיב"א, נגד גיאורגיה תזכה לכבוד נבחרת העתודה שסיימה במקום השני באליפות אירופה בכרתים.

מעבר לפעילות בהיכל יתקיימו עוד מספר אירועים ברחבי ת"א. החל מיום חמישי בשעה 16:00, יפעל בנמל ת"א הפאנזון כנהוג בכל אירוע ספורט גדול בעולם. כל המשחקים ישודרו שם בשידור חי על מסכי ענק, יהיו הפעלות לאוהדים ומשם יצאו ההסעות של אוהדי הנבחרות הזרות להיכל. הפאנזון יפעל גם בימים בהם לא מתקיימים משחקים וביום שישי בין השעות 11:00-15:00. על פי הסיכום עם הליטאים, הוקם בחוף מציצים "חוף ליטא", שכמובן יהיה פתוח לקהל הרחב. השקה של המקום תהיה ביום שישי בשעה 13:00, במעמד ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי וארווידאס סאבוניס האגדי, יו"ר התאחדות הכדורסל בליטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully