וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו וצסק"א הפסידו 1:0 לגרוזני, הפסד גם לדאבור

הקשר השלים 90 דקות אך קבוצתו נכנעה לשער שהוגדר כ'שערורייתי' של אקס בית"ר ירושלים, זאור סדאייב. זלצבורג נכנעה לגראץ, רפאלוב נכנס כמחליף בניצחון ברוז' על ליאז' 0:4

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
הפסד ראשון בליגה. מונס דאבור/רויטרס

ביברס נאתכו (90 דקות) וצסק"א מוסקבה הפסידו היום (ראשון) 1:0 בבית לאחמט גרוזני במסגרת המחזור ה-8 בליגה הרוסית. מדובר בהפסד שלישי העונה של צסק"א בליגה, והיא נשארת במקום החמישי עם 13 נקודות. את השער לזכות גרוזני כבש אקס בית"ר ירושלים, זאור סדאייב בדקה ה-45. העיתונות הרוסית הגדירה אותו כ'שער שערורייתי' לאחר שבהילוכים החוזרים נראה שהכדור יצא מתחומי המגרש לפני המסירה לעברו של חלוץ.

* מונס דאבור השלים 90 דקות אך קבוצתו זלצבורג נכנעה 1:0 לשטורם גראץ משער של דני אלאר בדקה ה-52. גראץ ממשיכים לשמור על מאזן מושלם ועם 6 ניצחונות מ-6 משחקים בראש הטבלה. זלצבורג, שרושמת הפסד ראשון העונה בליגה, נשארת במקום השני.

* ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' שמרו על מאזן מושלם כשניצחו 0:4 את סטנדרד ליאז'. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-63 במקום דיאבי. ברוז' ממוקמת במקום הראשון בליגה הבלגית, עם 15 נקודות מ-15 אפשריות.

* מרואן קבהא שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-0:0 של מאריבור בחוץ מול לובליאנה בדרבי הנצח של סלובניה.

עוד בנושא:

ליגיונרים: 90 דקות לביטון בתיקו של סלטיק, הפסד לבן חיים וספרטה
ליגה אירופית: דאבור כבש ועלה, מילאן ואברטון בבתים, אייאקס עפה
מרואן קבהא שולח מסר לאלישע לוי: "אף אחד לא יכול להתעלם ממני"

* עומרי אלטמן שיחק 67 דקות בהרכב פנאתינייקוס, שלא הצליחה לכבוש בבית וסיימה ב-0:0 מול לבדיאקוס. תיקו שני של הירוקים, שמחקו את מינוס שתי הנקודות עמו התחילו את העונה ביוון.

* אלי אלבז שיחק שלוש דקות כמחליף בהפסד של אפולון סמירניס 2:0 בחוץ לפאניוניוס. את השער הראשון של המארחת, אגב, כבש האיראני אחסן חאג'ספי.

* אריאל הרוש שמר על רשת נקייה בניצחונה של אנורתוזיס פמגוסטה 0:1 בחוץ על אלקי אורוקליני. רוני לוי זכה בשלוש הנקודות הודות לשער עצמי בדקה ה-87.

* קובי מויאל נכנס כמחליף בדקה ה-82 והיה על המגרש כשקבוצתו, ניו יורק קוסמוס, ספגה שער שיוויון דרמטי בדקה ה-90 ב-2:2 נגד נורת' קרוליינה. הקוסמוס ממקומים במקום ה-5 ב-NASL, במרחק של 6 נקודות ממיאמי המובילה.

* אופיר מרציאנו והיברניאן התארחו אצל דנדי במסגרת המחזור הרביעי בליגה הסקוטית במשחק שהסתיים ב-1:1. מרציאנו ספג כבר בדקה התשיעית מפנדל של קווין הולט, אך אנתוני סטוקס הצליח לאזן בדקה ה-39 ולקבוע את תוצאת המשחק. היברניאן ממוקמת במקום ה-5 בטבלה ועם 7 נקודות.

* יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, סלביה פראג, גברה 0:4 על מלאדה בולסלאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully