וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון ניצח בגרנד פרי הבלגי וצימק את הפער

הנהג הבריטי, במרוץ ה-200 בקריירה שלו, הקדים את סבסטיאן פטל על המסלול בספא והקטין את הפער בדירוג הנהגים לשבע נקודות בלבד. המוליך הגרמני סיים שני, דניאל ריקיארדו שלישי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
סוף שבוע מושלם בספא. לואיס המילטון/רויטרס

יממה אחרי שהשווה את שיא הפול פוזישנים של מיכאל שומאכר, לואיס המילטון השלים היום (ראשון) סוף שבוע נהדר מבחינתו כשניצח בגרנד פרי הבלגי. הנהג הבריטי של מרצדס, במרוץ ה-200 שלו בקריירה, חצה ראשון את קו הסיום וצימק את הפער מסבסטיאן פטל לשבע נקודות בדירוג הכללי. לסיום העונה נותרו עוד שמונה מרוצים, כשהמילטון ניצח עד כה בחמישה מתוך 12.

המוליך הגרמני, שהאריך אתמול את חוזהו בפרארי בשלוש שנים נוספות, הגיע 2.3 שניות לאחר מכן, סיים שני וצבר 18 נקודות. דניאל ריקיארדו מרד בול הצטרף לשניים על הפודיום כשסיים שלישי אחרי פתיחה שכללה שימוש ברכב הבטיחות.

ואלטרי בוטאס הביא עוד נקודות למרצדס עם המקום הרביעי, קימי רייקונן מפרארי הגיע חמישי. מקס פרסטאפן, שקיווה להצליח לעיני האוהדים ההולנדים הרבים שהגיעו לראות אותו במדינה השכנה, נאלץ לפרוש כבר בהקפה השמינית.

מיק שומאכר, בנו של מיכאל שומאכר, נוהג ברכב בנטון דגם 1994. רויטרס
שומאכר, הדור הבא. הבן מיק נוהג ברכב הבנטון משנת 1994/רויטרס

לפני המרוץ בספא, מיק שומאכר, בנו בן ה-18 של הנהג האגדי, ביצע הקפה אחת עם הרכב בו אביו זכה באליפות עם בנטון ב-1994, לכבוד ציון 25 שנה לניצחון הראשון של הגרמני בגרנד פרי כלשהו, בבלגיה ב-1992. אגב, באותו מסלול בספא גם עשה שומאכר את הבכורה שלו שנה קודם לכן.

הדירוג הכללי (אחרי 12 מרוצים):

1. סבסטיאן פטל (גרמניה, פרארי) 220 נקודות
2. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 213
3. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 179
4. דניאל ריקיארדו (אוסטרליה, רד בול) 132
5. קימי רייקונן (פינלנד, פרארי) 128

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully