וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מאושרת: "הגיע הזמן שנחשוב בגדול. יש לנו חוד לצמרת"

27.8.2017 / 6:18

אחרי שני ניצחונות מרשימים וכשהיא במקום הראשון בטבלה, הקבוצה של יואב כץ ("הגיע הזמן שנעשה לו קצת נחת") מתחילה לחלום על פלייאוף עליון וכרטיס לאירופה. קלינגר החמיא לתורג'מן ופלקושצ'נקו

שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
כל הליגה מאחוריה. הפועל חיפה חוגגת/קובי אליהו

הניצחון על מכבי פתח תקוה 0:2 אמש (שבת) והעובדה כי לפחות כרגע, הפועל חיפה ניצבת במקום הראשון בטבלה עם 100 אחוזי הצלחה, מעוררים תיאבון גדול בקבוצה, כמו גם דיבורים על פלייאוף עליון והליגה האירופית כמטרה.

"יואב כץ משקיע המון כסף על רכש וחוזים לשחקנים וכמעט בכל עונה הוא מתאכזב. הגיע הזמן שנעשה לו קצת נחת", אמר שחקן בחיפה והצביע על "חדר הלבשה יוצא דופן באיכותו" כגורם מרכזי בפתיחה הנהדרת של העונה. המאמן ניר קלינגר חושב שדווקא משחקי גביע הטוטו הם אלו שהשפיעו לטובה: "העובדה שלא פתחנו טוב את העונה בגביע הטוטו אפשרה לנו ללמוד מהטעויות ולעשות את הדברים טוב יותר בליגה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה
ניר קלינגר: "אני רוצה שנהיה קבוצה 'רעה' במובן הטוב של המילה"

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
העתיד של האדומים. פלקושצ'נקו/קובי אליהו

קלינגר החמיא לאלון תורג'מן, שכבש גם אתמול ועומד בסך הכול על שלושה שערים בשני משחקים: "הוא אחד מחלוצי הרחבה הטובים בליגה". המאמן שלח מסר למקסים פלקושצ'נקו, שבעצמו מצא את הרשת מול פתח תקוה, שבוע אחרי שקלינגר אמר דברים שפחות מצאו חן בעיני הקשר: "מקסים הוא הפנים של הפועל חיפה בעתיד. אם הוא יעשה את מה שאנחנו מצפים ממנו, הוא יחזור בקרוב להרכב".

בחיפה הוסיפו כי נבנתה אצלם קבוצה מאוזנת, שנהנית מחלק קדמי איכותי במיוחד. "ממן, תורג'מן ובן בסט זה חוד של קבוצת צמרת", התמוגגו במועדון, "העונה זה יהיה אחרת. הגיע הזמן שנחשוב בגדול ולא נסתפק כמו בכל עונה בהבטחת ההישארות בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully