וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה חגג בהתרסה מול אוהדי מכבי נתניה: "שיתרכזו בקבוצה שלהם"

26.8.2017 / 22:46

מאמן הפועל עכו חגג את התיקו מול האקסית וגם התגרה בקהל נתניה שקילל אותו: "יכולנו גם לנצח את המשחק". מאמן מכבי נתניה הודה: "לא מצאנו פירצה ולא הצלחנו להגיע להזדמנויות"

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נקודה מחמיאה מול האקסית. שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו חילצה הערב (שבת) נקודה ראשונה בליגה כשסיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ עם מכבי נתניה בקרב העולות החדשות. עכו פיגרה 2:1 ונותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של עמית ביטון (82), אבל עמרן אלקרינאוי השווה עם שער יפהפה ממש עם תחילתה של תוספת הזמן. עם השריקה לסיום המשחק שלומי דורה רץ באמוק לכיוון הקהל של נתניה בתנועות שמחה מתריסות, אחרי שלאורך כל המשחק ספג מהם קללות. משם הוא רץ לחדר ההלבשה של קבוצתו.

עוד בנושא:

מכבי נתניה והפועל עכו נפרדו ב-2:2 דרמטי בקרב העולות

ערן לוי מכבי נתניה. ברני ארדוב
ערן לוי לא מאמין/ברני ארדוב

דורה נשאל על התגובה שלו לאוהדי נתניה, ואמר: "אם היה לי את ערן לוי בשנה שלי בנתניה, אולי הייתי פה עד היום, לא צוחק. הקהל של מכבי נתניה, תענוג לראות אותו כשהוא מעודד. גם אם מקללים אותי, זה בסדר. תענוג לראות כזאת אווירה בליגה. אם הם יתרכזו רק בקבוצה שלהם, הם ייתנו לשחקנים שלהם עוד יותר כוח".

על המשחק עצמו אמר דורה: "המשחק הסתיים בחלוקת נקודות צודקת. התכוננו טוב למכבי נתניה. נפלנו בקטנות ובמצבים נייחים וזה לא מתאים לנו. אם היינו קצת יותר מרוכזים אולי אפשר להיות קצת חזירים ולהגיד שיכולנו לנצח את המשחק. ראינו מהקבוצה נחישות, הקרבה ויציאה טובה להתקפות. אם היינו יותר מרוכזים היינו יכולים לנצח. אולי נוכל לצרף עוד 2-3 שחקנים כי אנחנו צמאים לעומק בסגל. צריך להוריד את הכובע בפני השחקנים, גם בשבוע שעבר נגד סכנין היינו שווים נקודה ואנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו עברנו רנסנס בקיץ, החלפנו כמעט את כל הסגל ואנחנו קבוצה חדשה לגמרי. הספידו אותנו מוקדם מדי".

סלובודן דראפיץ': "משחק לא טוב שלנו, זה קצת מאכזב. התיקו מגיע לעכו. אנחנו צריכים להסתכל הלאה, ולחזור לשחק כמו שאנחנו יודעים לשחק. לא יודע אם המשחק נגד באר שבע השפיע עלינו, אבל זה היה משחק שונה לגמרי. לא מצאנו פירצה ולא הצלחנו להגיע להזדמנויות. כל הקבוצות, חוץ מאולי 3-4 הגדולות יכולות להיות גם בתחתית וגם בפלייאוף העליון. אנחנו יודעים לשחק יותר טוב ואני מקווה שכבר במשחק הבא נעשה את זה. הקהל שלנו נפלא, שימשיכו להגיע למשחקים ואנחנו צריכים להחזיר להם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully