וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הרוש וחמד חזרו לסגל, זימון בכורה לקבהא

אלישע לוי פרסם את הסגל לקראת מקדוניה ואיטליה: גם מונס דאבור חזר לסגל, לצד חמד והרוש ששבו מהשעיה. אלחמיד חזר אחרי שלוש שנים, גם בניון ובן חיים הבלם בפנים, ורד ושכטר בחוץ

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
ברוך שובך. חמד/GettyImages

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי פרסם היום (שבת) את סגל הנבחרת למשחקים מול מקדוניה ואיטליה במוקדמות מונדיאל 2018. את מקדוניה תארח הנבחרת ב-2 בספטמבר בחיפה, ובחלוף שלושה ימים תשחק נגד האיטלקים באצטדיון של ססואולו.

מרואן קבהא, קשרה של מאריבור קיבל זימון בכורה אחרי שעלה עם קבוצתו לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון הפועל באר שבע. "שמח מאוד, זה החלום האמיתי שהתגשם", אמר קבהא לאחר ההודעה על הזימון. "אני מודה לאלישע על ההזדמנות, זה הזמן להוכיח שמקומי בנבחרת".

חאתם עבד אלחמיד, שחקנה החדש של הפועל באר שבע, חזר לסגל אחרי שלוש שנים (התעלף לאחר ניצחון הנבחרת בקפריסין, בו לא שותף באוקטובר 2014) ומצטרף לעוד חמישה נציגים של האלופה. אריאל הרוש ותומר חמד זומנו מחדש אחרי ההשעייה, כשגם מונס דאבור חזר לסגל. מנור סולומון, הילד המוכשר של מכבי פתח תקוה, נמצא בפנים, כמו גם יוסי בניון קשרה הוותיק של בית"ר ירושלים.

מי שמחוץ לסגל של אלישע לוי הם איתי שכטר ועידן ורד, הקשר והחלוץ שכבשו במחזור הפתיחה שבו הביסה בית"ר את מכבי תל אביב 0:3 ונראו מצוין גם בסיום העונה שעברה.

שחקן הפועל באר שבע מיכאל אוחנה מול שחקן מאריבור מרואן קבהא. רויטרס
שניהם בפנים. מיכאל אוחנה מול מרואן קבהא/רויטרס

הסגל המלא

שוערים: עומרי גלזר (מכבי חיפה), אריאל הרוש (אנורתוזיס פמגוסטה, קפריסין), בוריס קליימן (בית"ר ירושלים).

הגנה: טל בן חיים (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), שיר צדק (הפועל באר שבע), חאתם עבד אלחמיד (הפועל באר שבע), בן ביטון (הפועל באר שבע), אופיר דוידזאדה (מכבי תל אביב), טאלב טואטחה (פרנקפורט, גרמניה).

קישור: דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה, רוסיה), אלמוג כהן (אינגולשטאדט, גרמניה), מרואן קבהא (מאריבור, סלובניה), מיכאל אוחנה (הפועל באר שבע), יוסי בניון (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז', בלגיה), מאור מליקסון (הפועל באר שבע), דן איינבינדר (הפועל באר שבע), מנור סולומון (מכבי פתח תקוה).

התקפה: טל בן חיים (ספרטה פראג, צ'כיה), ערן זהבי (גוואנגז'ו, סין), מונס דאבור (רד בול זלצבורג, אוסטריה), תומר חמד (ברייטון, אנגליה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully