וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפני: "איזה טירוף, הראינו אופי", גווארדיולה: "לא מבין את האדום"

קפטן מנצ'סטר סיטי חגג את ה-1:2 הדרמטי מול בורנמות': "אמרתי למנדי ולברנרדו סילבה: 'ברוכים הבאים לפרמיירליג'". המאמן דיבר גם על המשחק: "לנצח עם שער בדקה האחרונה זה תמיד מיוחד"

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
אגוארו רב עם הסדרנים/GettyImages

מנצ'סטר סיטי הצליחה לנצח היום (שבת) 1:2 דרמטי מאוד את בורנמות' במסגרת המחזור השלישי של הפרמיירליג. שער של ראחים סטרלינג בדקה ה-97 סידר לסיטיזנס ניצחון שני העונה. לאחר השער הלך סטרלינג ליציע אוהדי סיטי כדי לחגוג עם האוהדים, כשגם חבריו מצטרפים אליו וחלקם מתעמתים עם הסדרנים שניסו להרחיק אותם מהמקום. סטרלינג ספג בעקבות כך כרטיס צהוב שני והורחק.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 דרמטי את בורנמות'

* ראחים סטרלינג ספג כרטיס אדום ראשון בפרמיירליג ב-162 הופעות.

* ראחים סטרלינג כבש שישה שערי ליגה מול בורנמות', יותר מאשר כל קבוצה אחרת בליגה.

* מאז אוגוסט 2015, רק ווסטהאם איבדה יותר נקודות בפרמיירליג אחרי שכבר הובילה מאשר בורנמות': 41 לעומת 39.

* במהלך המשחק העצבני נשלפו 12 כרטיסים, רק במשחק פרמיירליג אחד היו יותר כרטיסים בעבר: לידס נגד צ'לסי, שנגמר ב-0:0 באוקטובר 1998 ובמהלכו נשלפו 13 כרטיסים.

וינסנט קומפני שחקן וולפסבורג. GettyImages
מאושר. קומפני/GettyImages

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "לנצח בדקה האחרונה זה תמיד מיוחד. היה משחק קשה, תמיד מורכב לשחק נגד בורנמות'. הם משחקים על כדורים ארוכים, שולחים כדורים לתוך התעלות ומשחקים טוב בכדורים החופשיים, אבל הצלחנו להיכנס למשחק. ניסינו, הסיומת שלנו לא הייתה טובה, אבל אנחנו כאן". על האדום שספג ראחים סטרלינג אמר גווארדיולה: "אני לא מבין את ההחלטה. אני מקווה שיוכלו לדבר איתי ולהסביר לי למה. אני יכול לדבר אחרי ניצחון. אני מדבר על ההחלטה לא על השופט. זה מה שזה. נתנו להם את הכדור בחזרה, אבל המגן לא זז".

קפטן סיטי וינסנט קומפני אמר אחרי המשחק: "טירוף. הדבר הראשון שעשיתי היה לומר לבנג'מין מנדי וברנרדו סילבה 'ברוכים הבאים לפרמיירליג'. חשבתי ששיחקנו טוב כמו ששיחקנו נגד אברטון. לא הצלחנו לכבוש מהמצבים אליהם הגענו, אבל יש לנו שחקנים גדולים, מהירים וחזקים והכול יכול לקרות. הגיע לנו לנצח, אבל הם הקשו עלינו. הראינו את האופי החזק שלנו והתמודדנו עם אתגר פיזי בצורה מוצלחת. בסך הכול, ניצחנו ב-95% מהתיקולים שלנו, וזה סימן טוב". על השער הראשון במשחק, של צ'רלי דניאלס מבורנמות', אמר הבלגי: "זה היה ש/ער בלתי ייאמן, מזווית שלא חשבתי שזה היה אפשרי. לא משנה כמה אתה שולט, הכול יכול לקרות". על האדום שספג סטרלינג אמר קומפני: "אני לא יודע אם הקהל רץ לכיוונו או שהוא רץ לכיוון הקהל. היו יותר מדי רגשות".

שחקן הרכש ממונאקו ברנרדו סילבה אמר: "היה משחק קשה בשבילנו. לא התחלנו טוב, אבל שיחקנו טוב לאחר מכן. כל המשחקים קשים, כל הקבוצות מקשות עליך, אבל השגנו את שלוש הנקודות. המנג'ר ביקש ממני להיות עצמי, כמו שעשיתי בעונה שעברה במונאקו. אני צריך להסתגל לקבוצה ואני מרגיש טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully