וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון השווה את השיא של מיכאל שומאכר

הנהג הבריטי של מרצדס ניצח במקצה הדירוג בבלגיה ויזנק מהפול פוזישן בפעם ה-68 בקריירה, בדיוק כמו הגרמני האגדי. סבסטיאן פטל, שהאריך את חוזהו בפרארי בשלוש שנים, יתחיל שני

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס (מימין) לצד סבסטיאן פטל, פורמולה 1. רויטרס
ציון דרך היסטורי. לואיס המילטון בסיום לצד סבסטיאן פטל/רויטרס

לואיס המילטון השווה היום (שבת) את שיא הניצחונות של מיכאל שומאכר במקצי הדירוג בסבב פורמולה 1, כשהשיג פול פוזישן מספר 68 בקריירה. הנהג הבריטי של קבע את ההישג בגרנד פרי של בלגיה בזכות הקפה של 1:42.553 דקות במסלול בספא. סבסטיאן פטל, מוליך דירוג הנהגים עם 202 נקודות לעומת 188 של המילטון, יזנק מהמקום השני. הפיני ואלטרי בוטאס, שותפו של המילטון לקבוצת מרצדס, יתחיל שלישי ולצדו בשורה השנייה יתייצב בן ארצו קימי רייקונן מפרארי.

פטל עשה בינתיים סוף לספקולציות סביב עתידו כשהאריך את חוזהו בפרארי בשלוש שנים נוספות, שבוע לפני המרוץ הביתי במונזה. המשמעות היא שהקבוצה האיטלקית לא תשנה את פניה בעונה הבאה, שכן גם רייקונן בן ה-37 האריך חוזה בשנה נוספת. החתימה של פטל סוגרת את האופציה של מעבר של המילטון לפרארי, וככל הנראה תגרום למרצדס להאריך את חוזהו של בוטאס הפיני. הדבר גם מגביל את האופציות מבחינת פרננדו אלונסו הספרדי, שעבר להתחרות באינדיאנפוליס 500 ולא ברור לאן יחזור ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully