וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טו הולוואי מתרגש: "האוהדים העניקו לי קבלת פנים שלא אשכח"

25.8.2017 / 21:30

הגארד של הפועל חולון נחת בישראל וכ-150 אוהדים הגיעו לקבל את פניו: "יש לנו קבוצה נהדרת וצוות מקצועי טוב". גם ג'אבריל טראוויק נחת ויצטרף לאימונים: "נרגש להיות בחלק החדש של המסע שלי"

שחקן הפועל חולון טו הולוואי. ברני ארדוב
"שמח להיות כאן שוב". הולוואי/ברני ארדוב

נמל התעופה בן גוריון לבש הערב (שישי) סגול שכמאה וחמישים אוהדי הפועל חולון הגיעו כדי להעניק קבלת פנים מיוחדת לגארד טו הולוואי שנחת בארץ וחזר לעונה שנייה במדים הסגולים. הולוואי היה המום מקבלת הפנים ואמר: "אני שמח מאד להיות כאן שוב ולנסות ולהשלים את מה שלא הצלחנו בעונה הקודמת. האוהדים המטורפים העניקו לי קבלת פנים שלא אשכח. אני חושב שיש לנו קבוצה נהדרת וצוות מקצועי טוב שיוביל אותנו להישגים העונה".

כשעתיים אחריו הגיע גם הפורוורד אמריקאי ג'אבריל טראוויק, שנחשב לסוג של הימור של הסגולים, בעיקר בשל העובדה כי מעט אנשים בשוק השחקנים הישראלים הכירו אותו לפני החתימה בחולון: "אני נרגש להיות כאן בחלק החדש של המסע שלי. יש לי חברים ששיחקו כאן לפניי ושמעתי מהם כמה משוגעים ונהדרים האוהדים של חולון, אני מחכה כבר להיות עם האנשים ולחוות האווירה והאנרגיה המעולים".

הולוואי וטראוויק יצטרפו לטיישון תומאס וקורי וולדן שנחתו מוקדם יותר השבוע וביחד עם הישראלים הסגל החולוני הכמעט מלא יתחיל להתאמן לקראת פתיחת העונה, הן בליגת העל והן בליגת האלופות של פיב"א. מי שעדיין לא יגיעו לאימונים הם המאמן דן שמיר, שנמצא עם הנבחרת הלאומית, והפורוורד גיא פניני, שגם כן נמצא עם הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully