וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.8: ברצלונה לא מוותרת על קוטיניו, דראקסלר לדורטמונד?

בארסה רוצה את קשר ליברפול, שביקש לא להיכלל בסגל לאלופות. הגרמנים סימנו מחליף לדמבלה. אינייסטה פתוח לאופציות, צ'לסי ואברטון יפגשו בנוגע לבארקלי, מוסטפי בדרך החוצה מארסנל

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אסטון וילה הודיעה כי שאלה את רוברט סנודגראס מווסטהאם לעונה אחת: "היו לי עוד הצעות, אבל הייתה החלטה קלה".

* שוערה בן ה-19 של בנפיקה, פביו דוארטה, חתם על חוזה חדש עד 2021 בקבוצה.

שמועות

* ברצלונה לא ויתרה על הרצון להחתים את פיליפה קוטיניו, שעל פי דיווחים ביקש מליברפול לא להכליל אותו בסגל שלה לליגת האלופות. גם אנחל די מריה עדיין מועמד, ו'אס' טוען כי פריס סן ז'רמן דחתה הצעה על סך 35 מיליון יורו תמורתו.

* בזמן שהשמועות על יעדו הבא של אלכסיס סאנצ'ס ממשיכות לזרום, ארסן ונגר טוען שינסה להחתים אותו על חוזה חדש במהלך העונה: "אני רוצה שיישאר".

* ווסטהאם החליטה לוותר על החתמת וויליאם קרבאליו, לאחר שספורטינג ליסבון סירבה להתגמש בדרישתה ל-40 מיליון ליש"ט עבור הקשר.

* באיטליה טוענים כי אמרה ג'אן סיכם עם יובנטוס כי יצטרף אליה בתום העונה, אז יסתיים חוזהו בליברפול.

* דורטמונד מעוניינת להחתים מחליף לעוסמאן דמבלה, ולנצל את הכסף הרב שנכנס לקופת המועדון ממכירתו לברצלונה. אחד השמות שעלו כמועמדים הוא של יוליאן דראקסלר, שמושך עניין ממספר קבוצות באירופה.

* אנדרס אינייסטה טרם חידש את חוזהו בברצלונה, ועתידו לא ברור. בספרד טוענים כי הקשר הוותיק פתוח לאופציות אחרות, ועשוי לעזוב את הבלאוגרנה בתום העונה.

* צ'לסי מתכוונת להפגש עם נציגי אברטון בנוגע להעברת רוס בארקלי, תמורת סכום המוערך בכ-30 מיליון ליש"ט, לאחר המפגש בין הקבוצות ביום ראשון בליגה.

* יעד מפתיע לדייגו קוסטה? רונלד קומאן פנה אליו ואמר לו: "בוא לאברטון".

* טוטנהאם מנסה לשים את ידה על מגן פריס סן ז'מן, סרז' אורייה, ולהשלים את רכישתו תמורת 23 מיליון ליש"ט לפני תום מועד ההעברות.

* ארסנל תמכור את שקודראן מוסטפי אם תקבל הצעה של 35 מיליון ליש"ט - הסכום ששילמה לוולנסיה לפני שנה. יובנטוס ואינטר מעוניינות בבלם.

* אחרי מרדף פורטוגלי שכלל גם את פורטו וספורטינג ליסבון, באיטליה מדווחים שגביגול בחר לצאת לשנת השאלה בבנפיקה, שם יקווה לצבור דקות משחק ולחזור לאינטר בתקפיד משמעותי בהרבה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. רויטרס
הסאגה נמשכת. פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully