וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "יש כיוונונים אחרונים", בלייזר: "מוכנים לצאת למלחמה"

26.8.2017 / 8:22

נבחרת ישראל מרוצה אחרי הניצחון על הונגריה 70:85, ותערוך בשבת את משחק ההכנה האחרון שלה נגד בריטניה (16:30, ללא שידור). בר טימור מרוצה: "חזרנו לעצמנו". האוול עשוי לשוב לשחק

אלישי כדיר נבחרת ישראל מול הונגריה. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
פתח בחמישייה. אלישי כדיר/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

נבחרת ישראל קרובה לסיום משחקי ההכנה לקראת יורובאסקט 2017, והיום (שבת) תפגוש את בריטניה בפעם השלישית, הפעם במסגרת טורניר ההכנה בפולין, למשחק ההכנה ה-11 והאחרון שלה (16:30, ללא שידור). הנבחרת מגיעה למשחק נגד הבריטים, עליהם גברה פעמיים במסגרת ההכנה עד כה, אחרי שאמש הביסה את הונגריה 70:85.

הנבחרת עלתה למשחק נגד הונגריה ללא ריצ'רד האוול, שמעט חלה ובצוות העדיפו שלא לסכן אותו, אך הוא עשוי לשחק כבר היום. מי שמילאו את הדקות בעמדות הפנים היו אלישי כדיר, שאף פתח בחמישייה, עידן זלמנסון וליאור אליהו. אחרי בריחה בדקות האחרונות של המחצית השנייה הצליחו ההונגרים לשוב למשחק, אך ישראל בזכות סיום רבע שלישי טוב פתחה פער משמעותי. ההונגרים צימקו את ההפרש ל-6 בלבד לקראת הסיום, אך בריחה של ישראל נתנה את הניצחון. עומרי כספי קלע 17 נקודות במשחק בו רק ארבעה שחקנים שיחקו מעל 20 דקות.

"לכל משחקי ההכנה יש דינמיקה אחרת, למשחקים האחרונים על אחת כמה וכמה, גם מבחינת חלוקת דקות", אמר עוזר המאמן דן שמיר, "יש עוד כיוונונים אחרונים לעשות, כדי שהתגובות יהיו טובות וחדות בכל הכיוונים, זה מה שעשינו היום וזה מה שנעשה גם במשחק האחרון".

בר טימור נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"חזרנו לעצמנו". בר טימור/יוסי ציפקיס

בר טימור, שקלע 9 נקודות, הוסיף: "נראים טוב, בשני המשחקים האחרונים עשינו תוצאות טובות וחזרנו לעצמנו. אנחנו שבוע לפני האליפות, מתחילים להתרגש ונכנסים לישורת האחרונה כדי להגיע כמה שיותר טוב".

עוז בלייזר, אחד המצטיינים של ישראל בפתיחת ההכנה, הוסיף 7 נקודות ושיחק הכי הרבה, כמעט 24 דקות: "מרגישים טוב, מתחילים להתרגש, לא יכולים כבר לחכות. יש לנו עוד משחק אחד לעשות התאמות אחרונות, כמה ימים בארץ לעוד התאמות ואז מתחילים. הגיע המאני טיים ואנחנו מוכנים לצאת למלחמה. אנחנו משחקים דקות טובות, מאוד מחוברים ונהנים לשחק ביחד, זה מה שחשוב, הביחד שלנו".

הנבחרת תשוב ביום ראשון ארצה, ואחרי מספר אימונים נוספים במסגרת ההכנה תיכנס למסגרת אימוני היורובאסקט כבר ביום שלישי, כשביום שני ייכנסו השחקנים של ארז אדלשטיין למלון הרשמי של האליפות. ההערכה שהניפוי האחרון מהסגל, בין עמית שמחון לאלישי כדיר, ייעשה עד שני בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully