וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את סנט אטיין ונותרה מושלמת

הקבוצה של אוסקר גרסיה, שניצחה בשלושת המחזורים הראשונים, קיוותה להדהים את סגנית האלופה אך צמד של אדינסון קבאני (20 בפנדל ו-89) ושער של טיאגו מוטה (51) עשו את ההבדל

אדינסון קבאני פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
פתח וסיים. קבאני חוגג/רויטרס

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם מפגש צמרת, בו הביסה סגנית האלופה פריס סן ז'רמן 0:3 בביתה את קבוצתו של אוסקר גרסיה, סנט אטיין.

עד לביקור שלה בפארק דה פרינס, סנט אטיין הצליחה לשמור על מאזן מושלם ולא לספוג כלל בשלושת המחזורים הראשונים, אך המפגש מול ניימאר, אדינסון קבאני והקבוצה העוצמתית בכחול-אדום כבר היה שונה.

ניימאר פריס סן ז'רמן מול סנט אטיין. רויטרס
פ.ס.ז' לא עוצרת. ניימאר/רויטרס

האורחת ניסתה לתת פייט, אבל בדקה ה-20 ניימאר הקפיץ בצורה מבריקה לקבאני, שנתפס ברחבה וסחט פנדל. האורוגוואי הפציץ את הפינה והעלה ל-0:1. היתרון הזה נשמר עד לדקה ה-51, אז כדור חופשי עלה לרחבה, הגנת סנט אטיין יצאה רע וטיאגו מוטה כבש בקלות מחמישה מטרים את השני. דקה לסיום קבאני השלים צמד קל אחרי כדור רוחב מוצלח של תומא מונייה.

ניימאר, שהפעם לא כבש, היה אחד הבולטים בשורות הפריזאים, ששומרים על מאזן מושלם וכבר מצאו את הרשת 14 פעמים העונה.

המחזור יימשך בשבת עם שישה משחקים. האלופה מונאקו תארח במשחק המרכזי ביום ראשון (22:00) את מארסיי.

* אחרי שלושה הפסדים רצופים מתחילת העונה ועם מאמן זמני על הקווים אחרי פיטוריו של מאיק ואלפורגיס, הצליחה אינגולשטאדט להשיג בשעה טובה נקודות ראשונות העונה, כאשר גברה בחוץ 0:1 על גרויטר פירת והשאירה את יריבתה במקום האחרון וללא נקודות במאזנה. סוני קיטל כבש את שער הניצחון עבור האורחים בדקה ה-55 ושלוש דקות לאחר מכן ראה מאטי לאנגר המארח צהוב שני ואדום. אלמוג כהן השלים 90 דקות במדי המנצחת, שניצבת כעת במקום ה-14 בטבלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully