וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, היו הזדמנויות לגול מהיר"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את הניצחון 0:1 על בני לוד משער בדקה ה-93: "אני משחק עם שלושה בלמים כי זה התקפי". על העימות המילולי שלו עם אנשי לוד אמר איוניר: "היו קללות, זה מיותר"

מוטי איוניר מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"שלושה בלמים? אתם שואלים על זה גם את קונטה?" איוניר/מגד גוזני

הפועל תל אביב שוב הייתה רחוקה מלהרשים, אבל ניצחה בסופו של דבר גם במשחקה השני בליגה הלאומית, הפעם את בני לוד 0:1 משער של גו'זף גנדהבדקה ה-93.

מאמן האדומים מוטי איוניר נשמע מרוצה בסיום כשאמר: "לפי דעתי היום אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. היו לנו הזדמנויות לתת גול מהיר וגול מהיר משנה משחקים מהסוג הזה. רוב הקבוצות יסתגרו מולנו וזה מה שקרה היום. אני חושב שבחלקים גדולים מהמשחק לוד לא עברה את החצי. אם נלמד לשחק כמו שצריך במצב הזה, יהיה טוב יותר".

עוד בנושא:
ליגה אירופית: באר שבע הוגרלה עם ויקטוריה פלזן, סטיאווה בוקרשט ולוגאנו
האביב הנתנייתי: הפריחה של אביב אברהם, הכישרון של מכבי נתניה

שחקני הפועל תל אביב חוגגים בני לוד מאוכזבים. מגד גוזני
הפועל תל אביב חגגה, לוד נשארה המומה/מגד גוזני

כשנשאל מדוע הוא משחק בשיטה של שלושה בלמים השיב המאמן: "אני לא מבין למה אתם שואלים אותי על זה? אתם שואלים את זה גם את אנטוניו קונטה בצ'לסי? הפועל תל אביב משחקת הכי טוב עם שלושה בלמים וזה הכי התקפי בעולם וזה מה שאני רוצה. ככה שבעה שחקנים יכולים לתקוף".

איוניר התייחס גם לעימות המילולי אליו נקלע עם אנשי בני לוד בסיום המשחק. לדבריו: "לחצנו ידיים, היה מיותר, היו קללות. לא מבין למה זה קרה. לא מבין למה נגררתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully