וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הביסה 70:85 את הונגריה

רבע שני מצוין וסיומת מוצלחת סידרו לשחקנים של ארז אדלשטיין ניצחון שני בטורניר ההכנה בפולין, במשחק הלפני אחרון לקראת היורובאסקט. ישראל במאזן 1:9 בהכנה לטורניר שייצא לדרך בעוד שישה ימים. כספי הוביל עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים

עומרי כספי נבחרת ישראל מול הונגריה. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
המבחן הלפני אחרון היה מוצלח. כספי/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

שישה ימים לפני שהיא פותחת את הופעותיה בבית ב' של היורובאסקט, ביד אליהו, הביסה הערב (שישי) נבחרת ישראל בפולין 70:85 את הונגריה במסגרת טורניר ההכנה האחרון שלה. אתמול חזרה ישראל לנצח, כאשר גברה על המארחת פולין 74:77 והערב היא עלתה למאזן 1:9 בהכנה, זאת למרות שריצ'רד האוול החולה זכה למנוחה. ישראל נהנתה מרבע שני מצוין ומסיומת מוצלחת והביסה את ההונגרים. עומרי כספי, כמו ברוב המשחקים, הוביל את הנבחרת עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מחר ב-16:30 תקיים ישראל את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת הטורניר, מול בריטניה.

* איטליה וגיאורגיה, שייפגשו בישראל במחזור האחרון של בית, שיחקו הערב בטורניר אקרופוליס והאזורי ניצחו 65:73. פייטרו אראדורי קלע 17, מרקו בלינלי עוד 16. גיורגי שרמדיני הוביל את המפסידים עם 14.

* יריבה אחרת של ישראל, ליטא, הפסידה בבית 79:78 מול ספרד. פאו גאסול, שסיים עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, קלע את סל הניצחון שמונה שניות לסוף.

אלישי כדיר נבחרת ישראל מול הונגריה. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
כדיר מחפש את הסל/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

מהלך המשחק

אדלשטיין עלה עם גל מקל, שון דאוסון, עומרי כספי, ליאור אליהו ואלישי כדיר בחמישייה. דאוסון פתח היטב והוביל את ישראל ל-2:6. דאוסון יצא במהרה עם שתי עבירות, אך כספי העלה ל-6:14. ריצה של הונגריה החזירה אותה למשחק וטימור קבע 13:16. עד לסיום הרבע, הונגריה כבר איזנה ל-20:20.

הונגריה עלתה ליתרון ראשון עם פתיחת הרבע, אך חמש רצופות של כספי קבעו 28:32 לישראל. שמחון צלף שלשה והנבחרת רצה ליתרון שיא של עשר נקודות, 30:40. עד לסיום הרבע שמרה ישראל על יתרון יציב ולהפסקה היא ירדה עם 38:47.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שון דאוסון נבחרת ישראל מול הונגריה. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
דאוסון בפעולה/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

הונגריה פתחה את המחצית השנייה עם 0:5. הפרש כבר ירד לשלוש, אך ישראל החזירה אותו לדו ספרתי, 49:59. סל של אוחיון קבע 57:65 לישראל בתום הרבע השלישי.

הדקות נקפו לקראת הסיום והיתרון נשמר, כאשר ישראל עולה ל-64:72 ומתקרבת לניצחון, בעוד כדיר רשם עבירה חמישית ויצא מהמשחק. ההפרש ירד לשש, אך חמש נקודות רצופות של ישראל קבעו 66:77. הנבחרת המשיכה להגביר את הקצב וההפרש הלך וגדל, עד 68:83. זה נגמר עם 70:85 מוחץ ו-1:9 בהכנה.

קלעו לישראל: עומרי כספי 17 (6 ריב', 5 אס'), אלישי כדיר 10, בר טימור 9, עמית שמחון 8, שון דאוסון 8, עוז בלייזר 7, גיא פניני 7, ליאור אליהו 7, יוגב אוחיון 6, גל מקל 4, עידן זלמנסון 2, יותם הלפרין שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully