וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:2 את הרטה, 0:2 לבאיירן מול ורדר ברמן

נורי שאהין כבש ובישל לפייר אמריק אובמיאנג והשוורצגלבן עדיין מושלמים. רוברט לבנדובסקי כבש צמד וסידר לבווארים שלוש נקודות נוספות. באייר לברקוזן והופנהיים נפרדו ב-2:2

שחקני המבורג חוגגים שער. GettyImages
התגברה על הפציעה המטופשת של מולר ושמרה על מאזן מושלם. המבורג חוגגת/GettyImages

המחזור השני בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:3 של המבורג בחוץ על פ.צ. קלן. בשבת הצליחה באיירן מינכן לנצח 0:2 את ורדר ברמן בחוץ, שטוטגרט ניצחה 0:1 את אוגסבורג ובורוסיה מנשנגדלבאך נפרדו ב-2:2 כמו גם באייר לברקוזן והופנהיים. בורוסיה דורטמונד הצליחה להשיג ניצחון שני בשני משחקים עם 0:2 ביתי מול הרטה ברלין.

פ.צ. קלן - המבורג 3:1

פתיחת העונה המאכזבת של קלן נמשכה ואחרי ההפסד בדרבי היא נותרה ללא נקודות, בעוד האורחת התאוששה מהפציעה המטופשת והאכזרית של ניקולאי מולר ושמרה על מאזן מושלם, אולי בדרך, סופסוף, לעונה בלי מאבקי תחתית. המבורג כבשה צמד מהיר במחצית הראשונה. תחילה, קרן הורחקה רע לעבר אנדרה האן, שבעט שטוח וחזק פנימה בדקה ה-28. שש דקות לאחר מכן, הכדור הגיע בתוך הרחבה לבובי ווד והחלוץ האמריקאי מצא את הרשת. המבורג נותרה בעשרה שחקנים בדק ה-59, אחרי שמרגים מבראיי ראה צהוב שני וכמה דקות לאחר מכן, השופט פליקס ברייך נפצע והמשחק נעצר לדקות ארוכות. זה הוביל ל-11 דקות תוספת זמן, בהן פרדריק סורנסן הצליח לצמק מתוך הרחבה (97) ולאחר שקלן הלכה קדימה, המבורג הבטיחה את הניצחון בזכות בישול מצוין של אלבין אקדל ללואיס הולטבי, שכבש משני מטרים מול שער ריק.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
כבר עם שלושה שערי ליגה. לבנדובסקי/GettyImages

ורדר ברמן - באיירן מינכן 2:0

הבווארים התקשו מאוד בווזר שטאדיון מול המערך הסגור של המארחת, אבל הצליחו לפרוץ את החומה בדקה ה-72 ומאז לא הביטו לאחור. באיירן מינכן עדיין מושלמת עם שני ניצחונות בשני משחקים, ברמן עם הפסד שני בשני משחקים. מנואל נוייר, שחזר מפציעה, ענד לראשונה את סרט הקפטן של באיירן מינכן.

באיירן כבשה את השער שלה בדקה ה-72. המחליף קינגסלי קומאן עשה מהלך יפה באגף ימין ויישר למרכז, רוברט לבנדובסקי המשיך עם העקב פנימה וקבע 0:1. השער השני של החלוץ הפולני בשני מחזורים. כעבור שלוש דקות הצליח הפולני לכבוש את השני אחרי שקיבל כדור מתומאס מולר, עבר שני שחקנים ובעט בין הרגליים של השוער. לבנדובסקי הפך עם השער הזה למלך השערים של הבונדסליגה מבין השחקנים הפעילים עם 154 כיבושים.

שטוטגרט - מיינץ 0:1

אחרי 2,822 ימים, הצליח הולגר באדשטובר לכבוש את השער השני שלו בבונדסליגה והראשון של השוואבים בליגה הזו זה 469 ימים, כלומר שנה, שלושה חודשים ו-12 ימים. שטוטגרט עם שלוש נקודות ראשונות העונה.

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2

אחרי שני מחזורים ו-180 דקות, הקבוצה של פטר בוס עדיין מושלמת עם שש נקודות ויחס שערים 0:5. שבוע אחרי ה-0:3 הגדול מול וולפסבורג בחוץ, הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח את הכבשה השחורה שלה, אותה לא ניצחה בשלושת מפגשי הליגה שקדמו לזה שנערך הערב.

פייר אמריק אובמיאנג העלה את השוורצגלבן ליתרון בדקה ה-15. החלוץ מגאבון הגיע ראשון לכדור רוחב טוב של נורי שאהין והמשיך פנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-57 כשהפעם שאהין עצמו היה הכובש. הגרמני הגיע ראשון לכדור שחזר מההגנה ובעט חזק - דווקא עם רגל ימין - פנימה. 0:2 לבורוסיה דורטמונד.

משחקים נוספים:

באייר לברקוזן - הופנהיים 2:2
ללברקוזן: וונדל (פנדל, 32), קארים בלארבי (49), להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (47), מארק אות (70)

איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: דניאל דידאבי (22)

אוגסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
לאוגסבורג: אלפרדו פינבוגאסון (1), סרחיו קורדובה (89), לגלדבאך: דניס זקאריה (7), אוסקר ונדט (30)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
אובמיאנג חוגג/רויטרס
הולגר באדשטובר שחקן שטוטגרט. GettyImages
שער שני בקריירה. באדשטובר/GettyImages
מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
לראשונה עם סרט הקפטן. נוייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully