וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: הנבחרת האולימפית הביסה 49:93 את מוזמביק

24.8.2017 / 14:45

ללא נתנאל ארצי שנפצע בקרסול וגמר את האליפות, לא התקשו השחקנים של אריאל בית הלחמי מול הנבחרת החלשה מאפריקה. קופרברג ודנינו בלטו עם 17 כל אחד. בשישי: משחק על עלייה לרבע הגמר נגד אוקראינה

שחקן נבחרת העתודה דניאל קופרברג. FIBA, אתר רשמי
בקלות. קופרברג/אתר רשמי, FIBA

הנבחרת האולימפית של ישראל הביסה היום (חמישי) את נבחרת מוזמביק החלשה 49:93 במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של האוניברסיאדה ועלתה למאזן של שלושה ניצחונות מול הפסד אחד. בעקבות הניצחון של ליטא במקביל על נבחרת אוקראינה מגיעה ישראל ליום המשחקים האחרון כשהיא תלויה בעצמה, ואם תנצח את אוקראינה תעפיל לרבע הגמר, בעוד הפסד ישלח אותה למשחקי הדירוג.

אריאל בית הלחמי נאלץ להסתדר במשחק הנוכחי, ולאורך המשך הטורניר, ללא נתנאל ארצי שנפצע בקרסול בניצחון אתמול על אוסטרליה. בית הלחמי חילק את הדקות גם לשחקנים שמיעטו לשחק עד כה בטורניר ומוזמביק החזיקה מעמד ברבע הראשון, עד שריצת 9:29 ברבע השני גמרה את הסיפור עבור ישראל. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד, כשהמטרה העיקרית של ישראל הייתה לעבור את המשחק ללא פציעות נוספות.

דניאל קופרברג ודניאל דנינו הובילו את קלעי הנבחרת עם 17 נקודות כל אחד, כשכל אחד מהם עושה זאת בפחות מ-20 דקות משחק. עוד קלעו לישראל: בן אלטיט 14, עמית גרשון 9, יפתח זיו 8, נאור שרון 4, גולן גוט, חואקין שוכמן ותומר גינת 3 כל אחד, אוראל לב 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully