וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספנסר וייס: "מתרגש לייצג את גלבוע/גליל, מחכה להתחיל את העונה"

24.8.2017 / 8:10

שחקניה האמריקאים של גלבוע/גליל נחתו בישראל ויצטרפו לאימונים, שנערכים בשלב הזה ללא בית הלחמי ובסגל חסר. דיאנג'לו הריסון: "ננסה להשיג כמה שיותר ניצחונות". מאמצים לצרף גארד אמריקאי להשלמת הסגל

שחקני גלבוע גליל ספנסר וייס, זאק ליידי, דיאנג'לו הריסון. פייסבוק רשמי גלבוע גליל, אתר רשמי
ברוכים הבאים. שחקני גלבוע גליל החדשים/אתר רשמי, פייסבוק רשמי גלבוע גליל

הרכבת האווירית של השחקנים האמריקאים שמגיעים לישראל המשיכה גם אמש (רביעי) כשראשוני המצטרפים לגלבוע/גליל נחתו בישראל ועשו את דרכם לביתם החדש בגלבוע. מי שנחתו היו המתאזרח ספנסר וייס, שהוביל את נבחרת ארצות הברית למכביה לזכייה בטורניר לפני חודש, הפורוורד זאק לידיי שסיים העונה את לימודיו במכללות והגארד דיאנג'לו הריסון. אל השלושה יצטרף מחר טיילר סטון, אולי הרכש הנוצץ ביותר של גלבוע עד כה הקיץ. שחקני גלבוע יעברו היום בדיקות רפואיות ויצטרפו לאימונים שנערכים בשלב זה ללא המאמן אריאל בית הלחמי שנמצא עם הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה.

"אני מתרגש לייצג את גלבוע/גליל ומחכה כבר להתחיל את העונה הקרובה", אמר וויס עם נחיתתו. זאק לידיי הוסיף: "שמח להיות כאן, לא יכול לחכות להשיג כבר ניצחונות וכמה סלים. בואו נעשה את זה". דיאנג'לו הריסון סיכם: "מתרגש להיות כאן, ננסה להשיג כמה שיותר ניצחונות".

בגלבוע עושים מאמצים כדי להשלים את הסגל עם גארד נוסף שיוחתם בימים הקרובים ולנסות לשחזר את העונה המוצלחת מבחינתם מאשתקד. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל את הקפטן חואקין שוכמן והסנטר בן אלטיט שנמצאים עם בית הלחמי בנבחרת האולימפית, הגארד יחזקאל סקוורר, הפורוורד טל קרפלס והצעיר יותם חנוכי, שחקן נבחרת הנוער, שחתם השבוע לחמש שנים.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: אייל שולמן צפוי לחתום על חוזה זמני
דיאנדרה קיין: "אתה חייב להתרגש להגיע למועדון כמו מכבי תל אביב"
קורי וולדן: "שמעתי הרבה על האוהדים המשוגעים של הקבוצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully