וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: סאות'המפטון הובכה, גם ניוקאסל כבר בחוץ

פיינליסטית העונה שעברה הפסידה 2:0 בבית לוולבס מליגת המשנה והודחה כבר במשחקה הראשון במפעל. החבורה של רפא בניטס נוצחה 3:2 בהארכה בידי נוטינגהאם. סטוק, ווסטהאם וברנלי עלו

נונו אספיריטו סנטו מאמן וולבס עם ג'ק פרייס. רויטרס
יצא מגדרו בסיום. נונו מאמן וולבס עם ג'ק פרייס/רויטרס

סאות'המפטון, פיינליסטית גביע הליגה מהעונה שעברה, הודחה הערב (רביעי) כבר במשחקה הראשון במפעל. הסיינטס הפסידו בגמר בפברואר 3:2 למנצ'סטר יונייטד בגלל שער של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-87, אך העונה הובכו במגרשם על ידי וולבס מליגת המשנה שניצחה 0:2 במסגרת הסיבוב השני. דני באת' (67) והמחליף דונובן ווילסון (87) גרמו למאמנם נונו אספיריטו סנטו לצאת מגדרו בסיום.

ניוקאסל הייתה המודחת השנייה הערב מבין קבוצות הפרמיירליג. הקבוצה של רפא בניטס החלה את העונה עם שני הפסדי ליגה, וצירפה עוד אחד בגביע הליגה מול נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה, שניצחה 2:3 בחוץ בהארכה. רולאנדו ארונס בישל לאלכסנדר מיטרוביץ' (3) וכבש בעצמו (45) מול צמד של ג'ייסון קאמינגס (29 ו-31), אבל המחליף טיילר ווקר הכריע עבור פורסט בדקה ה-97 של ההארכה.

רפא בניטס מאמן ניוקאסל. רויטרס
פתיחת עונה איומה. רפא בניטס/רויטרס

האדרספילד, העולה החדשה לפרמיירליג שפתחה את העונה עם שני ניצחונות, חזרה מפיגור ביתי וניצחה 1:2 את רות'רהאם. המחליף הדני פיליפ בילינג (52 בפנדל) וג'ו לולי (54) מחקו את השער המוקדם של סמי אג'איי (1). סטוק סיטי חגגה עם 0:4 ביתי על רוצ'דייל מהליגה השלישית, כשג'ו אלן כובש צמד (16 ו-42) ומבשל לפיטר קראוץ' (29). רמדאן סובחי חתם (80).

ווסטהאם התאוששה מפתיחת הליגה החלשה עם 0:2 במגרשה של צ'לטנהאם משערים של דיאפרה סאקו (40) ואנדרה איוו (43). גם ברנלי לא התקשתה בחוץ מול בלקבורן רוברס מהליגה השלישית וניצחה 0:2 משערים של ג'ק קורק (27) ורובי בריידי (45).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רמדאן סובחי שחקן סטוק סיטי. רויטרס
חתם את החגיגה של סטוק סיטי. רמדאן סובחי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully