וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: נבחרת ישראל פוגשת את נבחרת פולין בוורשה

23.8.2017 / 22:55

משחק תשיעי בהכנה ליורובאסקט - הנבחרת תפגוש את הפולנים (19:15) בפתיחת טורניר ההכנה, בו צפויים לחלק את העומס בין השחקנים השונים. דן שמיר: "עוד משחק אימון איכותי"

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
חוגגים יום הולדת לג'ינג'י/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תערוך מחר (חמישי) את משחק ההכנה התשיעי שלה לקראת יורובאסקט 2017 שייצא לדרך בשבוע הבא, כשתפגוש את נבחרת פולין בוורשה (19:15). המשחק נערך במסגרת טורניר הכנה של הנבחרת, כשבשבת יפגשו השחקנים את נבחרת הונגריה וינעלו את משחקי ההכנה לקראת האליפות במשחק נגד נבחרת בריטניה, אותה ניצחה ישראל לפני כשבועיים פעמיים בדרייב אין. יוגב אוחיון, שנפגע באימון ביום שלישי באצבע, התאמן וצפוי לשחק.

"המשחק נגד פולין הוא עוד משחק אימון איכותי, קבוצה שבשבועות האחרונים ניצחה גם את ליטא, גם את גרמניה, גם את רוסיה", אמר עוזר המאמן דן שמיר לקראת ההתמודדות, "יש להם שחקנים טובים מאוד שמשחקים בקבוצות טובות, קבוצת קליעה, קבוצה שמשחקת בקצב גבוה וזה עוד משחק הכנה טוב לקראת שבוע הבא".

כבר לפני שבוע הודיע המאמן ארז אדלשטיין שהוא צפוי לחלק את הכוחות בטורניר ההכנה הקרוב כשברור שלא כל 13 שחקני הסגל ישחקו בכל שלושת המשחקים של הטורניר. בין השחקנים שצפויים לקבל מנוחה מסוימת, גם אם לא מלאה נמצאים יותם הלפרין, גל מקל, יוגב אוחיון וליאור אליהו.

נכון לשעה זו עדיין לא ברור האם המשחק ישודר, כשבאיגוד הכדורסל היו אופטימיים כי הוא אכן יועבר בשידור חי לארץ. שני המשחקים האחרונים של הנבחרת במסגרת ההכנה לא יועברו בשידור ישיר. בסיום האימון חגגו השחקנים יום הולדת למאמן ארז אדלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully