וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "לניימאר יש יותר חופש בפ.ס.ז' מאשר היה לו בברצלונה"

מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שהוביל את סנט אטיין לפתיחת העונה הטובה ביותר שלה זה 43 שנה, מקווה לעצור את הברזילאי של פ.ס.ז' בשישי: "ננקוט בצעדי מנע, הוא אחד משלושת הטובים בעולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

ביום שישי יגיע תורו של אוסקר גרסיה לנסות לעצור את ניימאר. מאמן מכבי תל אביב לשעבר פתח את העונה בצורה נפלאה עם סנט אטיין, שתגיע למשחק החוץ בפארק דה פראנס עם מאזן מושלם של תשע נקודות משלושה משחקים - בדיוק כמו המוליכה פריס סן ז'רמן והאלופה מונאקו. הירוקים עדיין לא ספגו שער (הפרש שערים 0:5), מתהדרים בפתיחת העונה הכי טובה שלה זה 43 שנה ובשישי יקוו להיות הראשונים שמסתדרים עם השחקן היקר בהיסטוריה.

אוסקר גרסיה כמאמן רד בול זלצבורג, 2016. GettyImages
מוכן לאתגר. אוסקר גרסיה/GettyImages

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק שיפתח את המחזור הרביעי בליגה הצרפתית, אמר אוסקר: "בפ.ס.ז', לניימאר יש עוד יותר חופש להראות את הכישרון שלו ממה שהיה לו בברצלונה. ועדיין, אנחנו לא יכולים להתמקד רק בו. כל הקבוצה הזו מסוכנת. ניימאר הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם ונצטרך לנקוט בצעדי מנע, אבל כל שחקן שם יכול לעשות את ההבדל ולכן נצטרך לבוא בריכוז גבוה".

עוד הוסיף אוסקר בן ה-44: "פ.ס.ז' היא הפייבוריטית הברורה לזכות באליפות, הם עשו רכש כדי לזכות בליגת האלופות ולא רק בליג 1. אבל בכדורגל אין דבר כזה בלתי אפשרי. אולי לא נוכל להיאבק בהם לאורך עונה שלמה, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה במשחק אחד. אם לא נגיע לשם בידיעה שאפשר לעשות את זה, עדיף שנישאר בבית. אין לנו מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully