וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה למניעת אלימות בספורט הרחיקה שישה אוהדי הפועל באר שבע

אוהדים של האלופה, שניסו להגיע לאוהדי מכבי נתניה, ואף חטפו את הדגל שלהם בניגוד להנחיות המשטרה, נענשו. היחידה המיוחדת: "נפעל להפסיק כל פעולה שיש בה להביא להפרת הסדר והחוק"

צעירה נפצעה קשה מדקירות באופקים, 4 אוגוסט 2017. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
צעירה נפצעה קשה מדקירות באופקים, 4 אוגוסט 2017/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

היחידה למניעת אלימות בספורט של משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי הרחיקה שישה אוהדים של הפועל באר שבע. האוהדים, המזוהים עם ארגון 'אולטראס', עוכבו לחקירה במהלך משחקה של האלופה נגד מכבי נתניה, בגין נסיונם לעבור את חציצת השוטרים במקום ולהגיע לאוהדי הקבוצה היריבה בניגוד להנחיות המשטרה. בהמשך, חטפו אוהדים המזוהים עם הארגון את הדגל של מכבי נתניה.

זאת לא הפעם הראשונה העונה שאוהדים של באר שבע מסתבכים עם החוק. במסגרת משחק הבית נגד הונבד, יצא הארגון בתהלוכה בציר ראשי ברחוב האצ"ל בעיר, בניגוד לדרישת משטרת ישראל, ובמהלך התהלוכה הודלקו שתי אבוקות תאורה ועוכב קטין בגין הפרעה לשוטרים.

מהיחידה נמסר: "מזהירים כי שרשרת אירועים בעלי גוון אלים שנעשו על פי החשד, על ידי אוהדים המזוהים עם הארגון, פוגעים בשלום הציבור ומעודדים אלימות. אנו נפעל להפסיק כל פעולה שיש בה להביא להפרת הסדר, שלום הציבור והפרת החוק, והכל על מנת לאפשר התקיימות אירועי ספורט ללא מעשים אלו. השבוע החליטה משטרת ישראל להרחיק מהמגרשים שישה אוהדים המזוהים עם הארגון וזאת על מנת להפסיק את שרשרת האירועים האלימה המיוחסים לארגון. משטרת ישראל פועלת להפסקת האירועים אלימים גם בדרך של זיהוי גורמים פרובוקטיבים המעודדים בהתבטאויות או מעשי אלימות, בדרך של הרחקתם ממגרשי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully