וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אייל שולמן צפוי לחתום על חוזה זמני

23.8.2017 / 19:25

הגארד שירד בעונה שעברה עם מכבי קרית גת ללאומית, מעדיף להצטרף לקבוצה של דני פרנקו על פני ההצעה לעזור לקבוצה הדרומית לשוב לליגה. טיוויון מקי ינחת בחמישי בישראל ויצטרף לאימונים

one

הפועל תל אביב צפויה לצרף בימים הקרובים את הגארד אייל שולמן על חוזה זמני. האדומים החליטו לצרף שחקן ישראלי בעמדות הגארד על מנת שלא להכנס לבעיה כפי שהייתה להם בעונה שעברה עם רביב לימונד, ושולמן, שלא מצא עד לשלב זה קבוצה יהיה זה שימלא את המשבצת הזאת. שולמן החזיק בהצעה להשאר במכבי קרית גת, בה שיחק בעונה שעברה, אך לא רצה לרדת לליגה הלאומית.

שולמן שגדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים הגיע לליגת העל בעונת 2010/11 לאחר שעלה ליגה עם הפועל יקנעם/מגידו, שלבסוף ויתרה על מקומה בליגה הראשונה. הוא שיחק במשך שנתיים במכבי ראשון לציון, והפך לגארד לגיטימי בליגה הראשונה, אך דווקא אז בחר לעבור לברק נתניה שם שיתף פעולה עם דני פרנקו. בעונת 2014/15 רשם את עונתו הטובה בקריירה במדי עירוני נהריה, ומשם המשיך להפועל חולון. העונה הגיע למכבי קרית גת, אך לא הצליח לעזור לקבוצה להשאר בליגת העל.

האדומים החלו בימים האחרונים להתאמן לקראת העונה הבאה, כשעד כה מלבד השחקנים הישראלים מתאמן בקבוצה גם הפורוורד מאט האוורד ומחר (חמישי) יגיע לארץ גם הזר השני שחתום בקבוצה, טיווין מקי.

עוד בנושא:

קורי וולדן: "שמעתי הרבה על האוהדים המשוגעים של הקבוצה"
מכבי ראשון לציון: מארק טולפסן חתם לעונה
עירוני נס ציונה השלימה את הסגל עם החתמתו של טאליב זאנה

אייל שולמן שחקן מכבי קרית גת. יותם רונן
רוצה להמשיך בליגה הבכירה. אייל שולמן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully