וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנשים: האלופה אשדוד תצא להרצליה במחזור הפתיחה

23.8.2017 / 18:20

הגרלת המשחקים לעונת 2017/18 נערכה במשרדי איגוד הכדורסל, סגנית האלופה מכבי רמת חן תארח במחזור הפתיחה את אליצור חולון. יו"ר המנהלת שטרק: "העונה יתחילו הקבוצות העונה בידיעה כי התקציב שמגיע להן גדל פי שלושה"

שחקניות מכבי אשדוד. לירון מולדובן
המסע להגנה על התואר יתחיל בהרצליה. שחקניות מכבי אשדוד/לירון מולדובן

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים ערכה היום (רביעי) את הגרלת המשחקים לקראת פתיחת עונת 2017/18. המחזור הראשון של הליגה, שייערך ביום שני, ה-16 לאוקטובר, בנות הרצליה תארח את האלופה מכבי אשדוד, מכבי רמת חן/בליך תארח את אליצור חולון, הפועל פתח תקוה תארח את הפועל ראשון לציון, מכבי רעננה את אליצור נווה דוד רמלה ובני יהודה את א.ס רמת השרון. העונה תסתיים בסוף אפריל.

עוד בנושא:

מורגן טאק, שנבחרה שלישית בדראפט ה-WNBA ב-2016, חתמה באליצור חולון
אליפות אירופה: נבחרת העתודה של ישראל לנשים ניצחה את בלארוס 68:72
כדורסל נשים: מכבי אשדוד זכתה באליפות עם 62:71 על מכבי רמת חן

איריס שטרק, ליעד סואץ קרני. עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
איריס שטרק וליעד סואץ קרני/אתר רשמי, עודד קרני באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

"בעוד כחודשיים בדיוק תצא לדרך עונת המשחקים החדשה בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל - עונת המשחקים 2017/2018", אמרה יו"ר המנהלת רו"ח איריס שטרק, "תהא זו עונה בה ישחקו בליגה עשר קבוצות, במרביתן ישתלבו שחקניות צעירות איכותיות, וכולנו מקווים שהן תשתלבנה היטב. אנו מקדמים בברכה את חזרתם של שני מועדונים בעלי מוניטין רב בליגת העל לנשים, אלה של מועדון ספורט רמלה ובני יהודה, והצטרפותה של הפועל פתח תקווה. העונה, בניגוד לשנים האחרונות, יתחילו הקבוצות את פעילותן בידיעה כי תקציב התמיכות המובטח להן ממשרד התרבות והספורט, גדל פי שלושה מן העבר ועומד על כ-450 אלף שקלים לכל קבוצה, שמשמעותו שילוש תקציב התמיכות, שהושג במסגרת מתווה לחמש השנים הקרובות, ומבטיח יציבות כלכלית שתאפשר להתמקד בעשייה הספורטיבית, בהמשך התמקצעות, ובהגעה להישגים קבוצתיים ואישיים".

עוד הוסיפה שטרק כי: "אנו יוצאים לעונה עם כמאה ועשרים משחקים. אני מאחלת לכולנו, שתהא זו ליגה תחרותית, הישגית, שתתנהל גם השנה, בהגינות וספורטיביות רבה, ותמשיך להרחיב את קהל האוהדים שלנו ,במסגרת החוויה המשפחתית המשתפת קהלים צעירים ובוגרים גם יחד, אני מקווה שהשחקניות הצעירות המצטרפות העונה לליגת העל ישתלבו בה היטב. כולנו אומרים תודה לשותפים שלנו: משרד התרבות והספורט, המועצה להסדר ההימורים בספורט, מפעל הפיס, איגוד הכדורסל וערוץ הספורט, שימשיך ללוות אותנו העונה וגם בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully