וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "אנחנו נחזור עם ספורטאים שמחים ומאושרים"

איגוד הג'ודו ערך מסיבת עיתונאים לקראת אליפות העולם בג'ודו שתיפתח ביום שני (28 באוגוסט) בבודפשט. שני הרשקו: "היו לנו 4 שנים מאוד אינטנסיביות, מגיע לענף להירגע, גם נפשית"

צילום: מגד גוזני עריכה: שניר דבוש

אליפות העולם בג'ודו תיפתח ביום שני (28 באוגוסט) בבודפשט, הונגריה. איגוד הג'ודו ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בהדר יוסף לקראת הטורניר. ירדן ג'רבי, אורי ששון, שגיא מוקי וגולן פולק יחמיצו את התחרות.

יושב ראש איגוד הג'ודו, משה פונטי: "אנחנו נחזור עם ספורטאים שמחים ומאושרים. אנחנו יוצאים לאליפות העולם אחרי אולימפיאדה שבה חזרנו עם שתי מדליות אולימפיות. אם הספורטאים יתברגו בין המקומות 7-9 זה ייחשב כהישג טוב. אנחנו נתכונן לאליפות אירופה שתהיה בישראל בשנת 2018 בתל אביב, ושם נתחרה עם הספורטאים המובילים שלנו. יו"ר האיגוד העולמי משבח את עבודת האיגוד ומדובר במחמאה אדירה בשבילי".

טל פליקר: "כשהולכים לתחרות לא חושבים על מדליות, אלא על לתת את הכל ולהילחם עד הסוף. כל ספורטאי יכול לנצח וגם להפסיד, כל קרב הוא בפני עצמו. אני שואף הכי גבוה ולעמוד על הפודיום. הפעם האחרונה שהייתי באליפות אירופה הייתה ב-2013 בברזיל ועכשיו יש לי יותר ניסיון שיכול לעזור לי".

אורן סמדג'ה, טל פליקר, משה פונטי, שירה ראשוני, שני הרשקו. מגד גוזני
חושב על אליפות אירופה 2018 בישראל. משה פונטי/מגד גוזני

שירה ראשוני: "אחרי אולימפיאדת ריו לקחתי הפסקה קטנה. חזרתי בתחילת 2017, עשיתי כמה תחרויות ועכשיו עשינו הכנה ואני בכושר די טוב. אתן את המקסימום שלי. אנחנו מתאמנים בנבחרת כל יום, מאוד מגובשות וחברות טובות. אני לא באה להוכיח משהו למישהו, אלא רק להראות לעצמי מה אני שווה ומקווה שהתוצאה תהיה בהתאם".

שני הרשקו: "ספורטאים צריכים להתמקד בהווה. כולם רוצים לנצח כל קרב וזאת הדרך שלנו בג'ודו. אני מסתכל על תחילת הקמפיין האולימפי. צריך פרופורציות. היו לנו 4 שנים מאוד אינטנסיביות. מגיע לענף להירגע, גם נפשית. הנבחרות שלנו עובדות בצורה הכי מקצועית שאפשר, גם ביחס למעצמות הגדולות. אנחנו חושבים קדימה. אי אפשר להתעסק בעבר, אנחנו צריכים לטפח את הדור הצעיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שירה ראשוני. מגד גוזני
שירה ראשוני/מגד גוזני
שני הרשקו. מגד גוזני
שני הרשקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully