וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת ב-FOX: גמר ליגת הביג 3

שתי הקבוצות שסיימו במקומות 1 ו-2 את העונה הסדירה, טרילוג'י המושלמת ו-3 האדד מונסטר של גארי פייטון, ייפגשו לקרב על תואר אליפות העונה הראשונה של ליגת ה-3 על 3 (23:30, חי ב-FOX)

שחקן ביג 3 קניון מרטין. GettyImages
העונה הראשונה מגיעה לסיומה. קניון מרטין/GettyImages

ליגת הביג 3, ליגת הכדורסל המקצוענית למשחקי 3 על 3, אותה הקים הראפר אייס קיוב למען שחקני הכדורסל הוותיקים, תגיע לשיאה בסוף השבוע הקרוב עם משחק הגמר, שייערך בשעה 23:30 שעון ישראל, באולם MGM גרנד גארדן ארנה בלאס וגאס. המשחק יועבר בשידור חי וישיר בערוץ FOX, המשודר ב-YES.

במקור אמור היה להיערך משחק הגמר בטי מובייל ארנה, האולם הסמוך השייך אף הוא לרשת MGM. אלא שלאחר שהקרב הגדול בין קונור מקגרגור לפלויד מייוות'ר נקבע אף הוא לאותה שבת, מארגני הביג 3 קיבלו את מה שהם הגדירו כ"הצעה נדיבה" והסכימו לפנות את האולם הגדול לטובת האולם המשני.

למשחק הגמר יתייצבו קבוצות "טרילוג'י" ו"3 האדד מונסטר". טרילוג'י, אותה מאמן ריק מהורן, מורכבת מקניון מרטין, אל הארינגטון, רשאד מקנטס, ג'יימס ווייט, דיון גלובר, ג'נארו פארגו ומייק ווילקס והיא סיימה את העונה הסדירה במאזן 0:8 מושלם וגברה בחצי הגמר 39:50 על קבוצת "גוסט בולרס". 3 האדד מונסטרס מאומנת על ידי אגדת העבר גארי פייטון ובשורותיה משחקים רשאד לואיס, ג'ייסון וויליאמס, קוואמי בראון, אדי בסדן, מחמוד עבדול ראוף, האקים ווריק וקארים ראש. היא סיימה את העונה הסדירה במקום השני, במאזן 2:6 וגברה בחצי הגמר על קבוצת "פאוור" בתוצאה 46:50.

עוד בנושא:

מהי ליגת הביג 3?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully